Pyllynaaman linnake Pyllynaaman linnake
Naiset nykyään Naiset nykyään
Sinkut tietää Sinkut tietää
onko korvat hyvin :3 onko korvat hyvin :3
pewdiepie end pewdiepie end
Reetta tykittää Reetta tykittää
Kissaihmiset =^o.0^= Kissaihmiset =^o.0^=
Varmuus ennen kaikkea Varmuus ennen kaikkea
Kalasta päähän Kalasta päähän
ehehehe ehehehe
Nyt heti luottokorttinumerot jakoon! Nyt heti luottokorttinumerot jakoon!
Saunakalja Saunakalja
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Ja ihmiset siinä mukana Ja ihmiset siinä mukana
Jeesuksen huora Jeesuksen huora
kotivideo kotivideo
Juhla mokkaa Juhla mokkaa
tummaihosten musiikkia tummaihosten musiikkia
Hannua risoo Hannua risoo
Chuck Norris vetää turpaan Chuck Norris vetää turpaan
Dance Dance
mikä rekoili? mikä rekoili?
syksy tulee kovaa vauhtia syksy tulee kovaa vauhtia
halloween on kohta amerikassa halloween on kohta amerikassa
 460 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 13.03.2025 03:17:15
[ + 2 | ]

älä räplää

[79017] [209391616aef477d.jpg] [0.13 MB] [1052x781] [] []
209391616aef477d.jpg

auto

(729)  · 

kännykkä

(36)
13.03.2025 17:51:01 | 17:56:01
#686281 [+-] Piilota Suosittele

Saatan muistaa ihan omiani, mutta jos autossa oli oma lankapuhelin,
niin sitä sai käyttää ajonaikana, mutta kännykkää ei.
-94 vuoden c280:sessä oli keskikonsolissa nokian tekemä puhelinjärjestelmä.
Sinne meni tavan simkortti ja puhelimessa itsessään sama käyttöliittymä, kuin
3310:ssä. Jopa matopeli löyty :D

Edit: Ja kyllä. Puhelin toimi täysin normaalisti ja ratista sai vastattua
äänentoiston kautta ja mikrofoninin toimi. Jännä fiilis, kun nokiatune huutaa
autossa parkissa, jos joku yritti soittaa siihen.

-94 vuoden auto ja ominaisuuksia, joita ei 10 vuotta uudemmistakaan viellä löytynyt.
Kuvitella, vain että mitä tuo oli maksanut uutena aikanaan.

13.03.2025 19:23:09
#686301 [+1] Piilota Suosittele

>>686281 Muistaakseni laki ei kiellä erillisen luurin käyttöä puheluihin autossa, vaikka se ei olisikaan integroitu. Eli ei muuta kuin vanha Ericssonin lankapuhelin osiksi ja luuri plugilla kännykkään kiinni.

13.03.2025 23:37:19 | 23:37:40
#686364 [+2] Piilota Suosittele

>>686301
:D Joo ei varmaan tulis sakkoa, mutta tuo kuva on ihan oikein. NCAP vähentää yhden tähden viidestä automaattisesti jos autossa on tuollainen naurettava ja vittumainen härpäke, ja NCAP on autolehdissä hyvin arvostettu. Tuohan on sama ku tekstais, joo okei kirjottais ajaessa joka on vielä puheluakin vaarallisempaa >=(

[ 3 viestiä | ]