"Olen vakavissani" "Olen vakavissani"
Jenkemiä Jenkemiä
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
Bussikuski Bussikuski
Sota ei yhtä miestä kaipaa Sota ei yhtä miestä kaipaa
Onko Coca-Cola uskonto? Onko Coca-Cola uskonto?
Kissatweettejä Kissatweettejä
elämää ei sen enempää elämää ei sen enempää
Gay Gay
Absolutely halal Absolutely halal
Erittäin hienoa toimintaa Erittäin hienoa toimintaa
Kyyneleet virtaa Kyyneleet virtaa
Ykäsonni hyväksyy Ykäsonni hyväksyy
@Korvatillikka @Korvatillikka
Keittiön löytö 3 Keittiön löytö 3
Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin
Totta Totta
En edes tiedä. En edes tiedä.
Ei jaksa keksiä otsikoita 8 Ei jaksa keksiä otsikoita 8
Heil fisher! Heil fisher!
Ylpisti koironsa Ylpisti koironsa
Fatsune Miku Fatsune Miku
SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP SHIT-TALKING MMA FIGHTER INSTANTLY BLOWN UP
Pervo pultti Pervo pultti
 1 262 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 27.02.2025 01:24:19
[ + 5 | ]
👑 Katsotuin 27.02.2025.

thicc greta thunberg

[78479] [nimeton.png] [0.46 MB] [552x690] [] []
nimeton.png

greta thunberg

(37)  · 

thicc

(39)  · 

tissit

(1672)  · 

boobs

(104)
27.02.2025 01:53:03
#683040 [+4] Piilota Suosittele

Toi sais varmaa only fanssista miljardin viikossa ku yli 50% äänestäjistä on idiootteja ja sairaita kaiken lisäksi.

27.02.2025 03:54:12
#683066 [+4] Piilota Suosittele

>>683040 ottaen huomioon miten koulut taitaa olla käymättä, niin
kannattas melkein Gretan tapauksessa vakavasti harkita onlyfanssia.
Olettaen että saa pidettyä rungon edes jotenkin kunnossa ja vaikka
vähän starttirahaa implantteihin niin kyllä senkin poraamis videoista
aina joku maksais.

27.02.2025 09:57:25
#683097 [+-] Piilota Suosittele

>>683076
Ei tuota kukaan palkkaa edes kaupan kylmäosastolle.

Maailmanympärysmatkat taisivat loppua, kun on alennettu jo istumaan
kadulla aivan tavan sekopäiden seassa. Taisi tyttö unohtaa, että minkätaustaiset
ihmiset nuo sen reissut on maksellut, kun palestiinan lippua piti lähteä
jossakin kohtaa heiluttelemaan.

Eli vaihtoehdot on pitää itseään kehäraakkina aktivistina, jonka suuntaan
harva jaksaa enää edes sylkäistä. Tai oikeasti vetäytyä noista hommista
ja asua jossakin sivummalla porukoiden elätettävänä.

Jos elatusapua porukoiden puolesta leikattaisiin, niin sitten ei montaa vaihtoehtoa ole.

28.02.2025 05:06:05 | 05:06:32
#683225 [+1] Piilota Suosittele

>>683097
Siksi se ei näytä läskejänsä edes onlyfänsissä ja porukka maksaa hunajaa silti joko ihan muuten ku Gayjer tai vihreän liikkeen yksittäisinä edustajina jotka runkkaa kuitenkin vaikka näkis vain sen likasen sukan.

06.03.2025 11:17:42
#684855 [+-] Piilota Suosittele

Sophie Rainin kroppa, mutta häätyypä sanoa, et onpa nuorella naisella elähtenneet tissit ku ottaa uikkarit pois.

[ 8 viestiä | ]