Onko tämä repost? Onko tämä repost?
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
elämme jo kalifaatissa elämme jo kalifaatissa
Mars Mars
musta aukko musta aukko
Paskanen nauru Paskanen nauru
😘 😘
säkkisomali elementissään säkkisomali elementissään
pihvi pihvi
cat a pult :3 cat a pult :3
nyt tulee lastua nyt tulee lastua
Slim Mill Persujen listoille *tunteisiin* Slim Mill Persujen listoille *tunteisiin*
40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan 40 x RTX 3090 korttia vähän louhintaan
Taikatemppu Taikatemppu
venäjällä liikennesäännöt venäjällä liikennesäännöt
Paul hogan show Paul hogan show
Koffin Dance Koffin Dance
Kulli saatana Kulli saatana
hämähäkki hämähäkki
7evill päätyi taivaaseen 7evill päätyi taivaaseen
oikeus oikeus
:D :D :D :D
Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen) Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen)
pissattaa ja oskettaa pissattaa ja oskettaa
 953 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 15.03.2018 12:59:20
[ + 5 | ]

Introvertti psykoosissa

[9081] [joogarauha-rikottu-sjf.png] [0.19 MB] [476x1878] [] []
joogarauha-rikottu-sjf.png

feissarimokat

(147)  · 

jooga

(13)
15.03.2018 13:15:01 | 13:22:25
#38046 [+-] Piilota Suosittele

Oon mäkin introvertti mutta onneksi osaan silti rentoutua ja vajota omiin ajatuksiin vaikka ympärilläkin on elämää. Valintakysymyshän se onkin, jos valitsee keskittyä ympäristöön ja loukkaantua ihmisten normaaleista jutuista ei rauhoittumisesta varmaan tulekaan mitään.

15.03.2018 14:16:45
#38071 [+-] Piilota Suosittele

>>38046 Vaihtoehtoisesti kärsin itse sosiaalisten tilanteiden puutteesta. Asun syrjäkylällä 13km päässä lähimmästä kaupasta ja seurana ei ole edes kissaa. Rotallekin annoin lähtöpassit, kun kävi chilin taimia syömässä ja paskansi ikkunalaudalle. Eipä sen kanssa oltu kyllä mitään alivuokralaisuudesta sovittukaan. Työkin tapahtuu 95%:sti kotikoneelta. Tosin, jos jotain positiivista, niin osaan nytten puhua talitinttiä välttävästi :)

15.03.2018 21:27:28
#38222 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla mukamuka introvertti kyseessä jutuista päätellen. Se on niin COOL. Meikäläinen on täysi autisti ja ei mua haittaa vaikka muut puhuu kuinka ja paljon paskaa, kunhan ei meikäläistä häiritse ilman syytä.

17.03.2018 10:27:21
#38741 [+-] Piilota Suosittele

ite lopettaisin tuolla joogatunneilla käymisen ja informoisin tunnin vetäjälle syyn että miksi, varmaan netistä tai jostain saa katottua joogaharjoitusvideoita tai jotain korvaavaa

[ 7 viestiä | ]