Norja Norja
Mr. President of nenäkansa Mr. President of nenäkansa
meksikolainen kärrynpyörä meksikolainen kärrynpyörä
Nakuankka Sorsassa Nakuankka Sorsassa
Vuoristo Vuoristo
Se ongelma on mustalaisuus Se ongelma on mustalaisuus
transuform transuform
Sammakko peli Sammakko peli
börh börh
kusella kusella
13 tuumainen pyllyvauva 13 tuumainen pyllyvauva
Tiskikoneen käynnistin Tiskikoneen käynnistin
Mura Balboa Mura Balboa
Ihana nainen Ihana nainen
Mustat kokkaa Mustat kokkaa
iloiset tytöt iloiset tytöt
Niilon miestissit Niilon miestissit
pimeyden valtias pimeyden valtias
himpsatti raketi räjähti himpsatti raketi räjähti
Pieru Pieru
Diddi Dyy Diddi Dyy
Shimoneta Shimoneta
heimosenkeimo laittaa hesen solmuun heimosenkeimo laittaa hesen solmuun
ylikovaa niin ohjautuu ylikovaa niin ohjautuu
 674 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 12.02.2025 17:18:09
[ + 2 | ]

Varoitus! Tuote on lihaa!

[77948] [0.jpg] [0.29 MB] [1920x1080] [] []
0.jpg

varoitus

(26)  · 

varoitustarra

 · 

merkintä

 · 

syöpä

(42)  · 

viherpiipertäjät

 · 

meetwursti

12.02.2025 17:29:55
#680039 [+3] Piilota Suosittele

Vihreän rauhan terroristit asialla taas, kukahan taas pommittaisi "sateenkaari soturin" pohjaan jotta viher-rauha vähän asettuisi.

12.02.2025 17:58:49
#680045 [+-] Piilota Suosittele

Pitäisi kasviksiin sitten laittaa että tuote sisältää kaikenlaisia myrkkyjä mitä irtoaa maaperästä ja joilla tapetaan tuholaisia

13.02.2025 04:20:28
#680120 [+2] Piilota Suosittele

Greenpeace pitäis luokitella terroristijärjestöksi. Jokainen yhytetty jäsen saa Nokian kumitehtaan pamppua niin kauan, että loppuu ne rikostentekohalut miinus viiteenkymmeneen.

13.02.2025 20:07:33
#680245 [+2] Piilota Suosittele

>>680120
Greenpeace pitäis luokitella terroristijärjestöksi

Venäjällä ollaan tällaisissa perusasioissa paljon pidemmällä, vaikka muuten ovat sitten juuri ja juuri sellaisia ketkä nämä perusasiat ymmärtävät.

>>680198
Minen oo syönynnä mitään tänään, vain lonkero laittia ja proteiinijauhetta, mutta taidankin syödä muutaman lihapullan LEIVÄN kanssa nyt >=)

...koska ei ole pelkkää lihaa, kalaa tai kanaa 😭

14.02.2025 01:06:13
#680329 [+1] Piilota Suosittele

Tuossa olis vastavedon paikka jättää hyllyyn, koska tuotteeseen on selvästi
kajottu. Kauppiaan tappioksi jättäminen alkaa nopeasti kiinnostamaan, että
ketkä niitä siellä liimaa paketteihin.

[ 12 viestiä | ]