No niihän se menee ku pitää sitä kiskoa että saa jotkut vitun pärinät. Juokee kaliaa saatana I- tai II-olutta saa tai vaikkei saiskaan ni varmaan myyvät alaikäsilleki ja siitä saattaa saada erittäin laimean hiprakan?
[
2 viestiä
|
]
⭰
jonne
Saatanan jonnet
Pimeässä loistaa tölkki ja läski jonne juomassa siitä
Hihi
jonne
viljonkan äpärät
Satakuuskyt
Jonne on kuollut.
Jonne spurdo :D
e-finn
Smutka - Hukuta Ongelmat & Hanki Uudet Feat. Sairas †