"Obaman kypärä on ihan likainen" "Obaman kypärä on ihan likainen"
ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa ensimmäinen ruotsalainen avaruudessa
Ämpäreitä tai sateenvarjoja Ämpäreitä tai sateenvarjoja
kikkeli kikkeli
maitoa <:3 maitoa <:3
veljekset kagelberg veljekset kagelberg
Repon lempikolikot: Liettualainen puolirossainen Repon lempikolikot: Liettualainen puolirossainen
Kyllä kelpaa pyöräillä kelaan Kyllä kelpaa pyöräillä kelaan
Alussa oli börh :3 Alussa oli börh :3
Me Miehet Me Miehet
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Marlboro mies Marlboro mies
Töiakka Töiakka
Ystävyyden taakka ;__; Ystävyyden taakka ;__;
tästä maksaisin yle veroa tästä maksaisin yle veroa
löydä kisse :3 löydä kisse :3
Cat Cat - Bye bye baby Cat Cat - Bye bye baby
Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
Kaksi polkua Kaksi polkua
Sara la fountain Sara la fountain
Kääntäjä Kääntäjä
No voi vittusaatana No voi vittusaatana
Keksijä Keksijä
Sisko tahtoisin jäädä Sisko tahtoisin jäädä
 933 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 17.06.2024 15:16:38
[ + 3 - | ]

Kääbik

[71214] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [402x451] [] []
tiedosto.jpg

kääpiö

(69)

pillu

(568)
17.06.2024 18:57:42
#627894 [+-] Piilota Suosittele

>>627866
>>627859
Näistä on muuten paha sanoa, onko tää oikea kääb vai onko taas joku AI ? Kuitenkin, vois olla aika perseestä syntyä tollaseks ja koko elämäs on yhtä kamppailua. Nää ihmiset ei vissiin elä kovin pitkään, näin oon käsittäny? (Tai siis, se ikä kun ollaan pysyvästi sängysssä alkaa nopeammin)

[ 4 viestiä | ]