Kävin hakemaan sienet pois. Kävin hakemaan sienet pois.
Eräänlainen street fighter Eräänlainen street fighter
Mahtuu Mahtuu
Sateensuojassa Sateensuojassa
Luolaston sankareille opettajanvirka Luolaston sankareille opettajanvirka
Rangaistus Rangaistus
unohdettu peli unohdettu peli
Doug Winger Pup Doug Winger Pup
Ihana naimem Ihana naimem
Homojen kokous Homojen kokous
Hyvät muuvit Hyvät muuvit
Chuck Norris Chuck Norris
Kyllä se on omaa paskaa Kyllä se on omaa paskaa
Murakka hälytys Murakka hälytys
Win 7 32bit Win 7 32bit
Niksi Niksi
Gilf anal Gilf anal
Usan tuleva presidenttia ja edustaa parasta mitä usalla on antaa Usan tuleva presidenttia ja edustaa parasta mitä usalla on antaa
Millane alapalkki teillä on? Millane alapalkki teillä on?
Luodit ja skuutteri Luodit ja skuutteri
Voltti Voltti
Kurskin timelapse Kurskin timelapse
Anime Anime
Mummon maitoa Mummon maitoa
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(181)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

demari

(109)  · 

vassari

(123)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]