Koira tekee tempun Koira tekee tempun
Koiro pelleilee Koiro pelleilee
Heippa! Heippa!
läski paska ja muuttaa maalle läski paska ja muuttaa maalle
perhonen perhonen
Burrito Burrito
Läski Paska mc dolanissa Läski Paska mc dolanissa
Kurre Kurre
täältä -> tähän täältä -> tähän
Eihän tuo pahasti menny huti Eihän tuo pahasti menny huti
Läski Paska menee töihin Läski Paska menee töihin
Hinnasto Hinnasto
Totuus kuvan takaa Totuus kuvan takaa
Pölle Pölle
Ihana nainen Ihana nainen
Lol Lol
Valehtelijafaktaa Valehtelijafaktaa
Matti Matti
Läski Paska katsoo animea Läski Paska katsoo animea
Läski Paska homona Läski Paska homona
Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
Pena. Sunnuntaina. Pena. Sunnuntaina.
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]