homottaa homottaa
Whitney Houston Whitney Houston
We need to get higher We need to get higher
Apuja Apuja
Aikuinen nainen Aikuinen nainen
Kännimässyjen todellinen sankari Kännimässyjen todellinen sankari
Ilmaa hanuriin Ilmaa hanuriin
Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus
Muskelimaijaa seuraavana mediana Muskelimaijaa seuraavana mediana
enkö voi :3 enkö voi :3
Astetta rajummat leikit Astetta rajummat leikit
homottaa homottaa
aita aita
assburgerin lauantai 2 assburgerin lauantai 2
Läski-Paskan Psykoosit tulille Läski-Paskan Psykoosit tulille
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Yui Yui
Grievous :DDDD Grievous :DDDD
Gondola intissä. Gondola intissä.
Homura ei tykkää muskelitytyistä Homura ei tykkää muskelitytyistä
BoB: Lost BoB: Lost
Et kai kuseta mua? Et kai kuseta mua?
Rogers Rogers
Drowzee Drowzee
 689 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(247)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]