Gay Gay
Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa
kyrvänveistelyä kyrvänveistelyä
Mestari pepe Mestari pepe
Totuus mangasta Totuus mangasta
Näin Legendat syntyvät Näin Legendat syntyvät
Uhripöytä Uhripöytä
Tää tulee ja lyö sua palleille Tää tulee ja lyö sua palleille
Toivo elää Toivo elää
Se ruokkii miesten fantasioita Se ruokkii miesten fantasioita
Räkäletti kuntoon Räkäletti kuntoon
Huutokauppa gayer Huutokauppa gayer
Pelikaveri Pelikaveri
tekno kissa tekno kissa
Opiskelua Opiskelua
Ihana pari Ihana pari
Kaverit kaljalla Kaverit kaljalla
Nyt kävi näin.. Nyt kävi näin..
Proto-Jonne 2.0 Proto-Jonne 2.0
hieno asukokonaisuus hieno asukokonaisuus
Mahtava jousitus Mahtava jousitus
Hirvi tulee takaa Hirvi tulee takaa
jollain onh ollu aikaa22 jollain onh ollu aikaa22
Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3 Voisin ottaa pikaiset rabsit ennen nugahtamista :3
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]