Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi Pokemon GO ei ole terveydelle hyväksi
Elämän on vittujen elämä Elämän on vittujen elämä
Jos vähän siitä päältä otat Jos vähän siitä päältä otat
Luolastolainen nauraa Luolastolainen nauraa
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables
Vakavaa >:3 Vakavaa >:3
Foliopukki Foliopukki
Eniten paskin kuva Eniten paskin kuva
Tiukkaa tekee Tiukkaa tekee
Kouluttautukaa Kouluttautukaa
Luolaston väki Luolaston väki
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
Kaikki on ihan hyvi :3 Kaikki on ihan hyvi :3
Kehote Kehote
Kuvakommentti Kuvakommentti
TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ
Yhteiskunnan nykytilanne Yhteiskunnan nykytilanne
tänräntäkö tänräntäkö
Vine & Wanker Vine  & Wanker
Tä? Tä?
Robotteja viihteen eri aloilta Robotteja viihteen eri aloilta
HM:n uutta mallistoa HM:n uutta mallistoa
HUUDISDA HUUDISDA
 686 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]