Näin saat hernekeiton säilymään Näin saat hernekeiton säilymään
WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
oli pelottavaa <:3 oli pelottavaa <:3
Mainos Mainos
Tartuntasuojattu gondola Tartuntasuojattu gondola
Koronamös Koronamös
heseläiset eristyksiin heseläiset eristyksiin
Ankka :3 Ankka :3
paskapaperia paskapaperia
Helkkarin hyvää t.kisse Helkkarin hyvää t.kisse
Hitler kuulee riskiryhmien karanteenista Hitler kuulee riskiryhmien karanteenista
hyvästi hyvästi
Marinin etunoja Marinin etunoja
Muigea Muigea
Rassismi paha Rassismi paha
Malmi HIAS 2009 Malmi HIAS 2009
laskeutuminen laskeutuminen
kahdestaan :3 kahdestaan :3
Tiedät et' oon viaton Tiedät et' oon viaton
Nyrkki-viestit Nyrkki-viestit
Muistakaa hygienia Muistakaa hygienia
Uusimaa Apustus Uusimaa Apustus
Death SS - Heavy Demons Death SS - Heavy Demons
Grinder Grinder
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.15 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:36:17
[ + 4 | ]

russian army

[77722] [russian_army.png] [3.15 MB] [1080x1401] [] []
russian_army.png

russia

(44)  · 

army

(9)  · 

todellisuus

(7)  · 

erikoisoperaatio

(5)  · 

ukraina

(182)  · 

ryssä

(246)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

örkki

(9)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(558)  · 

demari

(108)  · 

vassari

(122)
04.02.2025 21:50:33 | 22:17:19
#678399 [+-] Piilota Suosittele

Joskus kuullut, että armeijan tasoa voi päätellä siitä, että minkälainen varustus
tavan taistelijalle annetaan valtion puolesta.
Minusta tämä kuva kertoo aika paljon, että kovin hyvällä tasolla ei voida olla.
Kypärätkin suoraan jatkosodan aikaisesta varastosta ja maastopukukaan ei varmaan
montaa vuosikymmentä tuoreempaa mallia ole.
Saati sitten minkäänlaista kantolaitetta varusteille.

05.02.2025 16:53:47
#678572 [+-] Piilota Suosittele

>>678494 Ei siitä varmaan viikkoa kahta kauempaa ole, kun
lähettivät invaliidikommadot hyökkäykseen. Dronekuvassa näkyy, kun
mtlb:stä hyppii porukkaa sauvojen kanssa kun ajoneuvo lahoaa alta.

Yleensä tuonkuntoinen porukka on menossa toiseen suuntaa, mutta naapuri
vissiin halusi säästää näiden hoito ja eläkemaksuissa.

[ 4 viestiä | ]