pelataan :3 pelataan :3
"Ei" nisteilylle. "Ei" nisteilylle.
Hehehee Hehehee
Ihmiset toistelevat mantroja, jotka eivät tarkoita mitään. Ihmiset toistelevat mantroja, jotka eivät tarkoita mitään.
Hampurilaispaikkoja Hampurilaispaikkoja
jotai pimeetä jotai pimeetä
Lappalaisten rakkauslaulu Lappalaisten rakkauslaulu
ilkeästi herkullista ?:3 ilkeästi herkullista ?:3
petaus apuri petaus apuri
Kalliit hävittäjät Kalliit hävittäjät
Niilo vs Luuri Niilo vs Luuri
raappana viimene postaus haeh raappana viimene postaus haeh
Sadetta ja ukkosta Sadetta ja ukkosta
tanssitusta :3 tanssitusta :3
Hyiii yäääk.. Hyiii yäääk..
äänestä trumppia äänestä trumppia
samus samus
Ylläripylläri Ylläripylläri
Mussolinin pizzanheitin Mussolinin pizzanheitin
Tule ulos... Tule ulos...
Kenway Kenway
Pop rocks Pop rocks
Haluatko lainanmaksajaksi? Haluatko lainanmaksajaksi?
Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa
 987 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto, 02.02.2025 04:47:22
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 02.02.2025.

Hah jutku jäi kiinni

[77659] [1000017560.mp4] [2.35 MB] [360x640] [42.44s] [] []

siionisti

 · 

jutku

(89)  · 

juutalaiset

(70)  · 

metkut

 · 

huijari

(21)  · 

uuniin

(27)  · 

koukkunokka

(9)
02.02.2025 05:44:52
#677920 [+3] Piilota Suosittele

4 vuotta linnaa ja $30,000 korvaukset.. en kuullut tuosta mitään mutta jos oli vain paikkojen sotkemista ja väärä todistus/vala niin miettiipähän.

02.02.2025 10:06:14
#677937 [+3] Piilota Suosittele

niin.. esimerkiksi suomessa tämä lusia-neito kuulemma sai tolkuttomasti vihjapostia.. noh tietenkin siinä sakissa on varmasti joitakuita oikeitakin rasisteja joukossa ja vihaisia suomenruotsalaisia, jotka kommentoi tyyliin, että lucian kuuluu olla vaalee.. mutta kuinka paljon siitä postista oli antifan ja kaltaistensa lähettämää? ku hoksasivat, että media alkoi rasseja mätkimään siitä... veikkaan että aika paljon.. koska keinoja antifatyypit ei kaihda jos on mahdollista saada vastakkainen porukka "huonoon huutoon" mediassa.

02.02.2025 15:03:01 | 15:04:13
#677969 [+2] Piilota Suosittele

>>677920 Töhertäminen ja sotkeminen tais olla vain se ns. syy lähteä avaamaan
koko hommaa. Siihen kylkeen kiihottaminen kansanryhmää vastaan, väärä todistus,
väärien todistusten tehtailu, ja viranomaisten resurssien täydellistä tuhlaamista,
jolle olis ollut varmaan oikeaakin käyttöä.

Eli yhteissumma kuulostaa aika oikealta.

02.02.2025 21:35:30
#678022 [+2] Piilota Suosittele

>>677920
Jos miettii että syyllinen ois ollu joku muu, ois varmaa tulli joku 20v linnaa ja 2m korvauksia :D
Mut oli omaa kansaa ni pikkasen piti hillitä mut ei silti uskaltanu antaa mitää 300$ sakkoja ja 2vko yhteiskuntapalvelua.

[ 14 viestiä | ]