Kattirypäs Kattirypäs
Phucamol Phucamol
On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki
Karavaanarin helpotuspiste Karavaanarin helpotuspiste
nesteestä minä olen tulevan .. nesteestä minä olen tulevan ..
täältä näkee hyvin :3 täältä näkee hyvin :3
Putler Putler
Vihannes Vihannes
Cyberpunk Luolasto - Kun ämpärit oli alennuksessa Cyberpunk Luolasto - Kun ämpärit oli alennuksessa
Näin poistutaan pensaskiepistä Näin poistutaan pensaskiepistä
Hei... Hei...
kylpyä :3 kylpyä :3
petaus apuri petaus apuri
Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa
Pakenija Pakenija
Huutakaa, huutakaa! Huutakaa, huutakaa!
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Bensaa tankattu? Bensaa tankattu?
Hieno mies Hieno mies
haista kakkapylly humoon >:3 haista kakkapylly humoon >:3
Hohhoijakkaa Hohhoijakkaa
Fingerpori Fingerpori
Judopanda Judopanda
pistä takaisin :3 pistä takaisin :3
 572 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.5 MB, 1 tiedosto, 29.01.2025 16:23:18
[ + 2 | ]

valojen rämpyttämistä

[77548] [valojen_rammpyttamista.gif] [0.5 MB] [498x373] [] []
valojen_rammpyttamista.gif

strigoi

(13)  · 

noserfatu

 · 

vamppyyri

 · 

valot

(8)  · 

rämpytys

29.01.2025 21:26:36
#677155 [+-] Piilota Suosittele

>>677148
No todellakin kun ulos katsoo, vettä sataa ja lunta löytyy lähinnä sieltä mihin aurat on ne puskenu. Tota vitun jäätä ja liukasta vaan on perkeleesti. Ei vissiin siel Kuopiossakaan lunta löydy kauheesti ?

29.01.2025 21:31:08
#677159 [+-] Piilota Suosittele

>>677155

Etelässä asuva lähisukulainen sanoi, että ainakin heillä olisi enemmän lunta kuin täällä. Ainakin jossain vaiheessa on pllut. Täällä sataa nyt vettä ja räntää nyt sekaisin

29.01.2025 21:38:40
#677162 [+-] Piilota Suosittele

>>677159
No tästä on pari-kolme viikkoa takaperin kun sitä lunta oli kävelyteillä ja kaikkialla, mutta tosiaan vesisateet tuhoaa sitä tehokkaasti. Nyt on tullu kaikki vetenä taas, monta päivää peräkkäin. Nytkin tuolla ropisee aika rauhallisesti vettä ja tyyntä. Forecan mukaan tänään tulee 6mm vesisadetta joka on aika hyvin tammikuun lopulle. Plussan puolella oltu viikon verran, ens viikolla forecan mukaan -6 astetta kylmimmillään. Eli ei sekään paljon hurraata huuda, jäädyttää vaan noi vesisateet ja taas pelti kolisee sekä murtuneita luita kipsataan päivystyksessä

[ 6 viestiä | ]