No tiiän kyl pari tässä vähän aikaa sit uuen albumin julkassua bändiä joiden uusin tuotanto on legitiimisti suhteessa heikointa tähän asti. Ensiferum ja Diablo Swing Orchestra etunenässä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Greta metal
Hintit vääntää Queenia :D
On hyvä.
Fuck christ oy 1
The Doom Comic
Valuperrti ja Tuhnu ottelu !
A.y.p.s 5
Dolly Parton - Duality (Slipknot)
mailman pienin viulu
Paskansyöntisarjakuva
musiikki
Häviät pelin jos rytmi vie
Jon Lajoie - F**k Everything
>_>
Kapteeni NN vs trolli
Pöytä kahdelle
Läski-Freddyn kissa
Poo Poo... Pee Pee...
Hassu moomin sarjakuve
Suomiturri
Hienoa taustamusiikkia
59348c5014c10.png
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta