>>677027 Jooh, ei, se on nyt väärin. Tämän takia kanssakäymistä rotujen välillä tulee välttää, ja käydä kauppaa jos sitäkään vain välimiesten kautta. Niinku ryssät, joutaaki mullan alle.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Sharing happines
tämä voi olla mahdollista
hörhör
Suomeni maa
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta