Huutista Huutista
sopsy varkaissa sopsy varkaissa
val malloy val malloy
Diva song Fifth Element Diva song Fifth Element
Rasahdus maksimus Rasahdus maksimus
Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta Maskittomia oppilaita poistettiin lukiosta
Huutista! Huutista!
nätti tyttö nätti tyttö
Kokoomus Suomen asialla Kokoomus Suomen asialla
Unleash the Beast Within Unleash the Beast Within
Want to play game Want to play game
Perus ja taliban Perus ja taliban
varg vs ernu varg vs ernu
link22 link22
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
Nahka päällä Nahka päällä
BURN THE WITCH!! BURN THE WITCH!!
hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Lukuja Lukuja
tissit tissit
Uuniin Uuniin
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Luolastojat Luolastojat
Washbear Washbear
 747 näyttökertaa, 15 viestiä, 7.65 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 23:13:31
[ + 6 - | ]

Neekeri pulassa

[77411] [aByyvQD_460sv.mp4] [7.65 MB] [460x450] [164.29s] [] []

neekeri

(1397)

pulassa

27.01.2025 02:07:19
#676420 [+1] Piilota Suosittele

Aika vähän tuntuvat välittävän sammuneista/ruumiista kadulla, kun
kyllä näkivät tuon ja silti kävelivät ylitse.

27.01.2025 16:53:28 | 16:54:15
#676508 [+1] Piilota Suosittele

>>676506
Philadelphian Kensington, sen jälkeen kun fentalyynit ja muut kovatkin huumeet dekriminalisoitiin. Tuolla jengi vetää douppia hihaan keskellä katua eikä ketään kiinnosta vittuakaan. Jenkeissä hyvin harvoin ketään kiinnostaa jos olet kadulla. Korkeintaan kadunlakaisijat ja kaupungin työntekijät potkii päähän

27.01.2025 20:36:50
#676542 [+1] Piilota Suosittele

>>676508 Videosta jotenkin oletin, että ollaan jossakin etelä-amerikan puolella.
Oli tiedossa, että jenkeissä on ihan vitunpaljon kodittomia ja nistejä
jopa ns. hienostokaupungeissa, mutta onhan tuo nyt aika surullista
moneltakin kantilta, että osavaltiossa on homma päästetty
tuohon pisteeseen missä kaupungin kivijalkaa myöten polttaminen
alkaa kuulostaa jo ratkaisulta.

27.01.2025 21:46:34 | 21:55:20
#676563 [+-] Piilota Suosittele

>>676542
Ei se ole tuon kummempaa myöskään espanjassa. Samoin siellä on samanlaisia ongelmia, sekä dokumentteja löytyy myös Suomalaisista nisteistä jotka päättyi aurinkorantojen nisteiksi. Poliisit ja stevarit käy potkimasa ne vittuun jos menevät nukkumaan liian lähelle hotelleja tai aurinkorantoja. Kun lähtee turistialueelta hieman syrjäkujille niin kyllä niitä ihan euroopastakin löytyy. Sekä luultavimin kohdellaan just noin, mikään sosiaalitoimi ei auta eikä myöskään paikalliset

27.01.2025 23:13:14
#676607 [+-] Piilota Suosittele

>>676563 Joka maassa noita on, mutta ikävintä tuntuu olevan juuri se,
että miten jotakin hienoa turistikaupunkia markkinoidaan nähtävyytenä.
Paikanpäällä onkin sitten vaikea olla näkemättä sitä paskaa
mikä on oletettavasti tarkoituksella siivottu promomateriaalista,
koska oletettavasti kodittomat nistit pummaamassa rahaa puukon kanssa
olisivat vähän huonoa mainosta.

Se, että kaupunki on ylipäätänsä päästetty siihen kuntoon, että
tuolle ongelmalle ei enää voi tehdä edes mitään ilman todella raakoja otteita.

27.01.2025 23:35:21
#676620 [+2] Piilota Suosittele

>>676607
Vihervasemmistolla oli tähän ratkaisu, otetaan neekereitä mahdollisimman paljon. Jopa Ukrainan sodan alkaessa, oli vihervasemmistolle todella rankka ratkaisu suostua siihen että rajat laitetaan kokonaan kiinni. Ei niitä pidä laittaa kiinni, pitää ottaa neekereitä.

Nyt Suomessa on katujengejä. Kukaan ei tiedä miksi.

28.01.2025 00:52:04
#676665 [+-] Piilota Suosittele

>>676620 Olen jo hyvätovi sitten lopettanut edes yrittämisen ymmärtää
vihervasemmistoa maahanmuutto,bisnes ja ympäristöasioissa.

Sitä voisi kuvitella, että vasemmiston pitäisi olla enemmän työssäkäyvän veronmaksajan
puolella. Mutta vuosikausiin ei tuo porukka ole tehnyt mitään muuta, kuin kussut
duunarin niskaan ja joka käänteessä taskua tutkimassa, että oliskohan viellä
jotain vietävää, että saadaan abdulin ja mohammadin itäsandistaniaan jääneille
haaremeille järjestettyä ykkösluokan lentoa tänne hotellimajoitukseen.

Tuo itärajan sulkeminen oli niille ihan saakelin kova pala, jota eivät
todellakaan olisi halunneet tehdä jos yleinen mielipide ja paine ei olisi
siihen pakottanut.

Kuvitella vain, että paljonko noita mamuja olis tullut sieltä jos raja
olis vielläkin täysin avoin normaaleilla turvapaikan hakuperiaatteilla...

Väittäsin, että talous olisi enemmän ruvella noiden elätyksestä, kuin
nykyisistä leikkauksista plus täysin käsiin räjähtänyt rikollisuus siihen
kylkiäisenä.

28.01.2025 00:55:15
#676666 [+1] Piilota Suosittele

>>676665
Suomeen sais tulla sellanen sota, joka kestää vain viikon. Tarkoitan vaikka sellasta, että ryssät kokeilee aktivoituuko Naton 5. Artikla ja jos aktivoituu niin vedetään joukot äkkiä pois.

Miksi? No arvaa ketkä juoksee heti ensimmäisenä karkuun?

28.01.2025 01:21:55
#676673 [+-] Piilota Suosittele

>>676666 Siellä olis ruotsin rajalla melko tummanpuoleinen jono.
Seassa toki ihan kantasuomalaisia naisia lapsien kanssa
mutta melko varmasti ikävä määrä epämääräisiä mamuiksi/naisiksi tekeytyviä
karkureita, jotka toivottavasti vain rehellisesti erehtyneet kummalle
rajalle pitikään mennä ja missä varustuksessa.

[ 15 viestiä | ]