Nomnom Nomnom
Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä
viisas lintu viisas lintu
hei sinä siellä hei sinä siellä
Bob-lee Bob-lee
Jutku meni uuniin vapaaehtoisesti Jutku meni uuniin vapaaehtoisesti
tissit tissit
Purkitettu norppa Purkitettu norppa
Aika rientää Aika rientää
Milloinkohan Kiina valloittaa Taiwanin Milloinkohan Kiina valloittaa Taiwanin
Kevyesti nousee Kevyesti nousee
tekoäly tulee ja vie duunit tekoäly tulee ja vie duunit
Antimaterian keittiössä ohjelma Antimaterian keittiössä ohjelma
Voltti, takaperin. Voltti, takaperin.
Tissi räjähti Tissi räjähti
Saunassa Saunassa
Poliittinen väkivalta Poliittinen väkivalta
karaokeilta karaokeilta
😿 😿
Snibedi snab Snibedi snab
Aukaisen luolaston Aukaisen luolaston
Apu vegasissa Apu vegasissa
trans neekeri trans neekeri
Luolastolainen tilaa pitsan Luolastolainen tilaa pitsan
 522 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 19.01.2025 12:50:44
[ + 4 - | ]

kehitys

[77124] [1c5c77cf7385d055.png] [0.2 MB] [534x616] [] []
1c5c77cf7385d055.png

setämies

(51)
19.01.2025 13:37:29
#674321 [+4] Piilota Suosittele

-Joskus 1995(?) "Ei saa sanoa neekeri. Mutta nehän käyttää sitä keskenäänkin? Heillä on oikeus siihen".

-2008 "Ai mustalaista / mannea ei saa sanoa, vaan pitää käyttää romani nimitystä? Okei kansallisasuinen".

-Nyt: Afrikantähti & mustapekka peli, eskimopuikko, lakupatukka ja Peppi pitkätossu ovat rasistisia.

Ei vittu, pitkää tunkkinne, sanon mitä huvittaa ja kuvailen miten asia ensimmäisenä muodostuu mieleeni, eli jos romani nainen jää myymälävarkaudesta (nyk.nimitys näpistys) kiinni, ajattelen tai sanon "Katos taas, manne akka teki työtään".

Kun musta afrikkalainen, jää kiinni raiskauksesta, ajattelen tai sanon "Olipa yllätys että neekeri kyseessä.

Kun lähi-idästä tai aasiasta kotoisin oleva herra jää lapsen raiskauksesta kiinni / tuomitaan, ajattelen tai sanon: "Niinpä niin, taas ählämi / sählämi asialla.

Kun suomalainen Vauhti-Ville Valkoroska, jää 3 kerran vuoden sisään kiinni kortitta ajosta, huumeiden & alkon vaikutuksen alaisena, ajattelen tai sanon "Voi vitun nistit".

19.01.2025 16:21:48
#674327 [+1] Piilota Suosittele

1980: "Neekeri"
1990: "Nekru"
2000: "Neekerineekerineekerineekeri"
2010: "NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI VITUN NEEKERI"
2015: "Yhyy n-sana uli uli"
2019: "N"
2020: "E"
2021: "E"
2022: "K"
2023: "E"
2024: "R"
2025: "I"

19.01.2025 16:52:25
#674336 [+3] Piilota Suosittele

>>674327
CADILLACISTA NEEKERIN AMMUIN, SIIHEN AFRIKAN TÄHTI SAMMUI SAMALLA KUN MUSLIMEITA TIEHEN LANAAN, ADOLF HITLERIN MÄ ELOON MANAAN MUSTALAISISTAKIN ON VAIN HAITTAA, ALI-IHMISET VOI SUORAAN UUNIIN LAITTAA TUUTULAULUNI ON UUNIN LUUKUN KOLINA JA MIELENRAUHAN ANTAA VAIN NEEKERIN KUOLONKORINA MISTÄ NÄITÄ ALI-IHMISIÄ OIKEIN SIKIÄÄ, UUNIEN LUUKUT LYÖ JO KIPINÄÄ JOSKUS VIELÄ MIELENRAUHAN SAAN KUN LAITAN TARPEEKSI NEKRUJA PUISTA ROIKKUMAAN

[ 5 viestiä | ]