laiskanmiehen niksi laiskanmiehen niksi
oikotie oikotie
simba nyt vittu :D simba nyt vittu :D
Ihana rakas ruokittu Ihana rakas ruokittu
Jukan spermat Jukan spermat
sakes pierre sakes pierre
Orjalaiva Orjalaiva
ranet ja hanpari :D ranet ja hanpari :D
Hovimestari Narkinson tarjoilee Hovimestari Narkinson tarjoilee
Matematiikkaa Matematiikkaa
aina on hyvä hetki aina on hyvä hetki
Ihana nainen Ihana nainen
Luolastolainen tilaa pitsan Luolastolainen tilaa pitsan
Päivän politiikka Päivän politiikka
Treffeillä Treffeillä
You find this laying in field You find this laying in field
Apu kypärässä Apu kypärässä
Kuka on homo? Kuka on homo?
Aika rientää Aika rientää
spandexraivo spandexraivo
stalkkauslasit stalkkauslasit
mjäy mjäy
kurre kuistilla kurre kuistilla
NYT TULEE LEIPÄÄ NYT TULEE LEIPÄÄ
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 18.01.2025 10:36:27
[ + 0 | ]

Tiede vs "Ravintotiede" osa 345286


carnivore

(13)  · 

lihansyönti

(11)  · 

hiilaripakotus

 · 

ravintotiede

19.01.2025 00:00:43
#674250 [+-] Piilota Suosittele

Carnivore on hyvä mutta tykkään vaaleasta (juuri siitä pahimmasta) ei-täysjyväleivästä ja kasvikset joita olen syönyt marraskuusta asti ja paljon, niitä jopa kaipaa. Kaloreista suurin osa tulee silti proteiinista ja rasvasta, ei leivän hiilareista.

Nyt kun juon 24 olutta päivässä, on kalorinsaanti kaljan hiilareiden ansiosta taattu, alkoholi ei muutu glukoosiksi vaan suoraan rasvaksi, mutta se on ensimmäinen rasva jota käytät energiaksi, nk. ruskea rasva.

19.01.2025 04:54:15
#674290 [+-] Piilota Suosittele

>>674264
Jos siirryn viinaan, en enää kontrolloi elämääni. Nyt se on heikkoa, mutta niin ovat promilletkin. Pystyn ajamaan joka päivä selvinpäin, tekemään töitäkin välillä, mutta ennenkaikkea treenaamaan, muuten kuolisin.

[ 4 viestiä | ]