Parit putlerit. Parit putlerit.
destia destia
Ne pienet erot, osa5. Ne pienet erot, osa5.
lopeta sotiminen lopeta sotiminen
Hapsi vai valu, pikkarit silti putos jo Hapsi vai valu, pikkarit silti putos jo
Silmienvälliin Ryssää aseveljet! Silmienvälliin Ryssää aseveljet!
ruotsikin putos puusta ruotsikin putos puusta
lasol in space lasol in space
CNN -propagandaa. CNN -propagandaa.
Fox aamulla 🤣 Fox aamulla 🤣
hyvä suomi hyvä suomi
Ukrainan tukijoukot Euroopassa Ukrainan tukijoukot Euroopassa
Kun Ukrainasta ei tule arabimiehiä.. Kun Ukrainasta ei tule arabimiehiä..
Vittu sä oot tyhmä 🤦 Vittu sä oot tyhmä 🤦
tähän se kulminoituu tähän se kulminoituu
omilla aivoilla ajattelu on vahingollista omilla aivoilla ajattelu on vahingollista
käsityölehti käsityölehti
si penor si penor
Itä vs länsi Itä vs länsi
Loikkasi avaruuteen Loikkasi avaruuteen
Ämmät ulvoo kiimasta. Ämmät ulvoo kiimasta.
Joulun kilinä Joulun kilinä
Jumankekka availee ääntään Jumankekka availee ääntään
silakkalaatikkoa silakkalaatikkoa
 479 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.65 MB, 1 tiedosto, 16.01.2025 02:56:51
[ + 0 | ]

Mullapa on tämmönen harvinaisuus

[77012] [1000017108.jpg] [1.65 MB] [1832x4064] [] []
1000017108.jpg

ddr2

 · 

ddr3

16.01.2025 02:59:58
#673515 [+-] Piilota Suosittele

Eli emolevy jossa mahdollisuus dd2 ja dd3 muistille samalla mevyllä, voisko joku lähettää mulle ddr3 dual channel? Mulla on vaan ddr2 dual channel

16.01.2025 05:01:31
#673544 [+-] Piilota Suosittele

Se DDR muuten toimii sen hitaimman mukaan, siksi (nyt muistan) en päivittänyt DDR2:sta 4:stä vaan suoraan 8Gb DDR3 sisään jolla ei paljoa keulittu edes 2017.

17.01.2025 03:04:26
#673708 [+-] Piilota Suosittele

>>673696 en jaksa nut mut se taitaa olla se 1333 eli periaatteessa voin hommaa nopeemöiaki ku on halvemia, toimii vaan tolla nopeudella, itseasiassa löysin parin 10e hintaan

17.01.2025 04:24:33
#673721 [+-] Piilota Suosittele

>>673696
Eigs DDR3 ole vähän vanhanaikaista jos ajattelee pelikäyttöä. Päivitän koneen taas kerralla vasta kun GTA VI tulee, tarvii ainakin paremman prossun, hyvin todennäköisesti näyttiksen, ja muistit uusia, se tarkoittaa myös uutta emolevyä.

Pelasin monta vuotta GTA V:tä 720px ja minimigraffoilla, en halua pettyä, no en silloinkaan pettynyt sisältöön, mutta haluan kaiken pelistä irti.

Toivottavasti fysiikka, pelimaailman ja pelattavuuden pienet mutta hauskat yksityiskohdat palautetaan GTA IV-tasolle tai paremmaksi.

[ 11 viestiä | ]