Siunattu hulluus Siunattu hulluus
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen
Tutkimus menossa Tutkimus menossa
Hesari Hesari
Tony Halme Tony Halme
Koronarokotevastaisten logiikka Koronarokotevastaisten logiikka
Päivä pilalla Päivä pilalla
rest in rip veterans :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( rest in rip veterans :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Nuku yö ulkona Nuku yö ulkona
Marin ja Hitler Marin ja Hitler
Nice Nice
Ihana nainen Ihana nainen
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
Naku annos Naku annos
Vaikea keksiä tähän mitään Vaikea keksiä tähän mitään
Suomen puolesta! Suomen puolesta!
gg allin gg allin
Nuorisotyö Nuorisotyö
Ano yrittää olla nokkelana Ano yrittää olla nokkelana
Läskimoottori Läskimoottori
Jakaa lapsille, jos eivät halua käyttää maskia Jakaa lapsille, jos eivät halua käyttää maskia
Bottom Gear Bottom Gear
Jääkaappi Jääkaappi
 591 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(349)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]