Aina mielessä Aina mielessä
aamuseisokki aamuseisokki
Naiset nykyään Naiset nykyään
jotaki ahistaa ilmasto jotaki ahistaa ilmasto
Kalasta päähän Kalasta päähän
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Pelastus ja Reijon paatti Pelastus ja Reijon paatti
GRRRRRROOOAR GRRR GRR GRRRRRROOOAR GRRR GRR
vuohi keksi nugetit vuohi keksi nugetit
älä neuvo miten työtä tehdään älä neuvo miten työtä tehdään
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
Luolastolaisen painajainen Luolastolaisen painajainen
Feel my force Feel my force
5 maailmanloppua 5 maailmanloppua
Ainakin ovat rehellisiä ;D Ainakin ovat rehellisiä ;D
Kyrvänsyylä ja hupiukko Kyrvänsyylä ja hupiukko
prutolle kävi hassustu prutolle kävi hassustu
Ohukainen & paksukainen Ohukainen & paksukainen
20/20 prurrfect :3 20/20 prurrfect :3
jotkut oppii ja jotkut ei jotkut oppii ja jotkut ei
Vihervassarit Vihervassarit
Greta Ugberg Greta Ugberg
Mun lähikauppa Mun lähikauppa
Omenat on terveellisiä Omenat on terveellisiä
 587 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto, 11.01.2025 17:52:20
[ + 1 | ]

helsingin kieli

[76864] [helsingin_kieli.png] [0.85 MB] [811x811] [] []
helsingin_kieli.png

helsinki

(83)  · 

juusto

(65)  · 

kieli

(132)  · 

arabia

(8)  · 

ähläm

11.01.2025 18:40:39 | 18:44:31
#672599 [+4] Piilota Suosittele

Aikaa sitten, junaa vaihtaessa oli aikaa käydä tikkurilassa syömässä, tosin kello oli sen verran että vain BK oli auki.
No koko sali täynnä hiekka & wäläbi kansaa + pari sekaisin ollutta manne jätkää, kassalla kyltti: "Palvelukieli englanti, itsepalvelu automaatit palvelevat suomi / ruotsi / englanti" ja ne itsepalvelu automaatit olivat kiinni.

Kassalla nuori esperantoa puliseva nainen, joka vain hoki "Sorry! Yuu want too rice chiken? We dont have rice. No i want crispy chicken meal and long chicken meal large, with sour cream dip", tämä keskustelu jatkui n.4-5min kun kassa selitti ettei ole riisiä, ei onnistu grillattu kana jne, vasta kun keittiöstä tuli arabin näköinen jätkä joka käänsi minun englannin, arabia/esperantoksi kassalle saatiin tilaus tehtyä, tätä ennen koitettu jo osotus tekniikkaa: "I want that and this and that thing too".

No ateria naamaan ja takaisin laiturille, junassa ennen nukahtamista tuli pohdittua kuinka helppo olisi ruoka-aine allergikkona päätyä sairaalaan, tai tapattaa itsensä, tai ihan vain hommata kunnon paskatauti syömällä tuollaisessa paikassa.

[ 3 viestiä | ]