P♂kerface P♂kerface
IIDA5 IIDA5
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
lopussa se paras seisoo lopussa se paras seisoo
Kuvaotokset #45 Kuvaotokset #45
Mad Tv - Oven for Kids Mad Tv - Oven for Kids
False Positive - Fundamental (1/3) False Positive - Fundamental (1/3)
ukko ukko
Keikka kääpiölle Keikka kääpiölle
Rimpsalla sattuu ja tapahtuu Rimpsalla sattuu ja tapahtuu
vaikea vamma vaikea vamma
tämä video aina saa hymyn huulille tämä video aina saa hymyn huulille
Iida Panosaari Iida Panosaari
fuck off normies fuck off normies
Korkeammalle Korkeammalle
Lame selfie bee vol.2 Lame selfie bee vol.2
Päättymätön börh :3 Päättymätön börh :3
Steamed Hams Inc. Steamed Hams Inc.
Väkivaltapornoa Väkivaltapornoa
Kun muiden asiat kiinnostaa Kun muiden asiat kiinnostaa
Jääpallo teoria Jääpallo teoria
Nössö Nössö
A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland
 669 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.3 MB, 3 tiedostoa, 21.12.2024 03:34:30
[ + 4 - | ]

Eroavaisuus, kissa ja sekopää

[76061] [tiedosto_1.jpg] [0.21 MB] [1600x1600] [] []
tiedosto_1.jpg
[76060] [tiedosto_2.mp4] [0.77 MB] [720x1280] [5.23s] [] []
[76059] [tiedosto_3.png] [0.33 MB] [1080x819] [] []
tiedosto_3.png

politiikka

(102)  · 

kissa

(5203)  · 

pöllö

(32)  · 

hullu

(114)  · 

twitter

(175)
21.12.2024 14:08:05
#668037 [+-] Piilota Suosittele

Olen miettinyt, että onko nykyiset aselait oikeastaan ryssän hybridivaikuttamista jolla on saatu kansalaisilta käsiaseet ja muut vastaavat pois. Harrastaneisuuden näyttö on aika haastavaa ja aikaa vievää hommaa, mutta siitä, ettei aseita saisi enää ollenkaan olisi noussut isompi haloo.

21.12.2024 18:41:32
#668116 [+-] Piilota Suosittele

Mitä niillä yöpäivystyksillä tekee? Normaali kansalainen nukkuu öisin, eikä kekkuloi rasittamassa terveydenhuoltoa. Sitä paitsi jos päivystyksen olisi tarkoitus toimia öisin, sitä kutsuttaisiin yövystämiseksi.

21.12.2024 20:45:38
#668157 [+-] Piilota Suosittele

>>668037 Sillon pariisin terroristi iskun jälkeen ei tainnu mennä viikkoakaan,
kun oli paperit pöydällä, missä esitettiin kaikkien puoliautomaattisten aseiden
kieltoa. Eli se oli ollut jo olemassa ja tuotiin julki ihanan tekosyyn varjolla.

Ei mennyt onneksi läpi sellaisenaan, mutta tuo todisteluhomma ja
ns. ervalippaat ovat perua siitä, että yrittivät kuitenkin jo kertaalleen.

Hankkeet lyijykiellolle ovat ihan samaa perua, kun edellinen yritys
ei tuottanut toivottua tulosta, joten vaihdetaan taktiikkaa
epäsuoremmaksi, niin se ei ole niin avointa aseiden kieltoa.

Haitta harrastukselle ja metsästykselle on kuitenkin hyvin
ilmeinen. Siinämielessä venäjän tilanne onneksi laittoi projektia
jäihin. Kukaan ei muuten kuin huonolla vitsillä enää pääse väittämään,
että meillä ei olisi turvallisuusuhkaa venäjän suunnasta.

Ja riittävä tuotanto patruunoille ei onnistu vain valtionpuolesta ilman
olemassa olevaa siviilituotantoa.

Saa väittää foliohattuiluksi, mutta yllättyisin enemmän, jos noiden
hankkeiden rahotteista ei etsimällä löydy mitään viittausta
venäjään.

22.12.2024 11:43:35
#668390 [+-] Piilota Suosittele

>>668157
Allekirjoitan väitteesi pääosin. Muilta osin ei ole parempaakaan tietoa.

Mutta se että nyt annetaan rahaa ampumaradoille ei paljoa lohduta jos esimerkiksi ensimmäistä käsiasetta saa hakea aina vähintään kaksi kertaa. Kuiten yksi hakemus maksaa sen 113€ ja ens vuonna enempi. Ei noita huvikseen haeta.

En toki myöskään kannata ameriikan mallia jossa kaikki saa mitä haluaa heti kun haluaa. Mutta nykyinen käytäntö tekee harrastuksen aloittamisen erittäin vaikeaksi ja harrastamisen esimerkiksi patruunoiden omistamisen osalta mahdottomaksi.

[ 4 viestiä | ]