Ruma naisia Ruma naisia
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️ ♂️♂️ Homontai - vankilapuhetta ♂️♂️
Terroristi Terroristi
Ponimies on erimies xD Ponimies on erimies xD
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
hymy huulet hymy huulet
ainaki halvempi kuin silikonit ainaki halvempi kuin silikonit
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
RIP RIP
Kuinka saatoit?! >:3 Kuinka saatoit?! >:3
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
mustamaalaus mustamaalaus
LOL retard xD LOL retard xD
Esko Kovero Esko Kovero
Anime Anime
False Positive - Cleanup 2/2 False Positive - Cleanup 2/2
painetta pukkaa painetta pukkaa
kosken vain vähän :3 kosken vain vähän :3
Puluninja Puluninja
Pakistan gay lynching Pakistan gay lynching
Hyvä yritys kuitenkin Hyvä yritys kuitenkin
The Breakthrough The Breakthrough
Mitäs jos sittenkin. Mitäs jos sittenkin.
 871 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 10.12.2024 15:33:08
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 10.12.2024.

kyykkäys apu

[75576] [0.gif] [0.86 MB] [360x360] [] []
0.gif

apu

(362)  · 

apustaja

(370)  · 

gif

(490)
11.12.2024 13:10:58 | 13:11:21
#665300 [+-] Piilota Suosittele

>>665299
Aa eli ihan eteenpäin kallistaen? Hmm, mä en tiedä tekeekö jengi sit ton väärin, mutta hyvin usein näen salilla miehiäkin pitävän sitä pelkkää painonnostotankoa (10-20kg) samanlailla kuin tuossa tota keppiä ja sit kyykätään? Mut kieltämättä toi sun kuvas on paljon miellyttävämmän näköstä

11.12.2024 13:36:10
#665303 [+-] Piilota Suosittele

>>665301
En tiiä sit miten maastavetäjien selät on vanhemmilla päivillä. Kyllä mä tiedän että tossa on oma tekniikkansa jolla se tehdään oikein, mutta kuiteski omat riskinsä paskoo itteensä

11.12.2024 16:26:56 | 16:28:08
#665369 [+-] Piilota Suosittele

>>665299
>>665300
Selkä lukitaan taakse juuri noin, ja et sitten tee kuin minimissään mitä kympillä (e:10 toistoa per sarja väh.) saat koskien kaikkia jalka ja selkä -liikkeitä tai muutaman vuoden päästä et tee niitä tai muutakaan.

Isäni oli Turbom.. voimanostaja.

[ 9 viestiä | ]