true story true story
Rötöstely loppuu nyt Rötöstely loppuu nyt
Skeittifilmiä kuvaamassa Skeittifilmiä kuvaamassa
kiekkospede kiekkospede
orava orava
Trumpetti Trumpetti
hajusta sen tunnistaa hajusta sen tunnistaa
Kata Kata
MURICA MURICA
Börheä kahvituttaja Börheä kahvituttaja
Hienosti suditeltu Hienosti suditeltu
Siilille lääkettä Siilille lääkettä
Maistajaiset Maistajaiset
Metsästys Metsästys
Homomiekka! Homomiekka!
hyviä jyviä hyviä jyviä
rehell the man rehell the man
no mikä ettei no mikä ettei
Kissa tahtoisi vain murhata Kissa tahtoisi vain murhata
Kromiumia Kromiumia
Väsyttää Väsyttää
gangsta seppo gangsta seppo
Anna rabs Anna rabs
The wierd fanfiction :D The wierd fanfiction :D
 726 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.02 MB, 1 tiedosto, 06.12.2024 23:05:35
[ + 2 | ]

Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?

[75497] [tiedosto.mp4] [5.02 MB] [720x1280] [28.05s] [] []

oodi

(5)  · 

vasemmisto

(216)  · 

kirjasto

(8)
06.12.2024 23:15:48
#664640 [+4] Piilota Suosittele

Ei jumalauta mitä kilareja! :D normaalisti tollasesta tulee porttikielto, mutta toiset lienevät tasa-arvoisempia, kuin muut :)

07.12.2024 01:36:04 | 01:36:47
#664657 [+1] Piilota Suosittele

>>664654
Miksi vartijat ei poistanut ketään? Mikäli ens kerralla Oodissa on mamujen lukupiiri, saanko mä mennä sinne taputtamaan ja huutelemaan? Saako myös naaputin piri-ville mennä riehumaan jotain sekobolti tanssia? Vai onks tää sitä parempaa häiriköintiä?

07.12.2024 02:01:23 | 02:02:14
#664660 [+1] Piilota Suosittele

>>664657
No ei helevetissä saa. Tai siis saa kuhan sanoo olevansa antifasisti ja sillä on kymmenen kaveria mukana. Muuten heittävät ulos ja soittavat ambulanssin paikalle.

07.12.2024 02:30:41
#664661 [+4] Piilota Suosittele

>>664657 Sehän tässä hommassa mättääkin, että jos roolit olis toisinpäin, niin
varmana työnnettäs porukkaa pihalle vaikka väkisin.

Eli tämä on sitä ns. parempaa häiriköintiä ja rauhanrikkomista.

[ 6 viestiä | ]