Täytyy olla jo poikkeuksellisen typerä kysymys, jos järjenjättiläinen A Stupid:kin sille repeää. Yle/toimittaja yrittää jälleen itselleen tärkeitä arvoladattuja aiheita työntää puheenaiheiksi julkiseen keskusteluun.. montakohan kertaa tääki toimittaja jankutti turvapaikanhakijoista.
Vain YLE kykenee näin tyhmiin kysymyksiin. Tällä logiikalla ryssäkin voisi vain liipata rajan yli ilman ongelmia ja huutaa "ASYLUMIA" tullessaan kun suomen valtio miettii olisiko se mainehaitta jos siellä olisi pari maamiinaa. Voi vittu ja noita vielä rahotetaan verovaroista, hävettää maksaa 160€/v tonne mädätyskoneistoon. Ennen maanpetturit sentäs laitettiin telotuskomppanian eteen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO
saksalainen irakissa
täs mä
äitien tekemää ruokaa
JSON
bolidigs :-DD
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
pitää ehdottomasti ostaa SCHEDULE 1 steamista
tsekkaa mun monttua
mitä vittua
Stadilaiset luonnossa
orwell alas :D
vaari tiputtelee
vitun potkulauta
ihan vitun hyvä asennus
jesus christ how ebin :D
terskakampaus
Sodan aikana
rekt
Ylenantoa
Ismon uutiset
Huittikset ku Oliver Helander oli ainut kun sai mitalin