Bitch, I'm fabulous :3 Bitch, I'm fabulous :3
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics] Monty Python - I Like Chinese (w/ lyrics]
keksi otsikko keksi otsikko
Valupertsa ja Rotek valaa Valupertsa ja Rotek valaa
>:3 >:3
Repostnikkiä häiritään Repostnikkiä häiritään
vähän rimputusta vähän rimputusta
Goodguy Cat Goodguy Cat
Isommalle pihalla aika turha keksintö Isommalle pihalla aika turha keksintö
Ryöstö Ryöstö
False Positive - Sentinel (1/2) False Positive - Sentinel (1/2)
Nyrkkeilycase Nyrkkeilycase
Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3 Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3
Munapylly Munapylly
Kasvisruoka on aina parempaa Kasvisruoka on aina parempaa
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Nuuskamuikkunen (1. osa m/6692) Nuuskamuikkunen (1. osa m/6692)
Laihaa kahvia Laihaa kahvia
Pikkasen dildo Pikkasen dildo
Varastettu panokone Varastettu panokone
Shamefur Dispray! Shamefur Dispray!
kosto on suloinen :---D kosto on suloinen :---D
Vihainen opossumi Vihainen opossumi
 691 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 22.11.2024 15:50:59
[ + 5 | ]

Vitun Babylon

[75002] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [611x304] [] []
tiedosto.jpg

aku

(161)  · 

ankka

(188)  · 

pelle

(70)  · 

peloton

 · 

babylon

(6)
22.11.2024 17:52:01 | 17:52:32
#661259 [+1] Piilota Suosittele

Eiköhän joku oikeasti kehitä jonkun synteettisen kannabiksen joka on nestemuodossa, sekottaa sitä suolaliuokseen ja vetää hihaan. Ja kuolee kun se paska tukkii suonet, ja sit jo ensimmäinen kannabisppiikki voi oikesti tappaa. Ja sit sitä lukee joka mainokses seuraavat 5 vuotta

22.11.2024 20:06:28
#661277 [+-] Piilota Suosittele

ja joku kehittää koht älyämpärin mikä ei jäädy pakkasella REKT PAKKASTESTETTÄ PIKANTTI MAKEA SIVUAROMI EIKÄ EDES JUMALANPELKOA

22.11.2024 20:21:24
#661280 [+2] Piilota Suosittele

>>661277
Protip:
Käytä kyykkybongissa veden sijaan alkoholia, niin se ei jäädy. Etuna glykoliin verrattuna on vähäisempi myrkyllisyys ja se, että bongiveden voi juoda kun kannabis loppuu.

22.11.2024 22:05:36
#661315 [+-] Piilota Suosittele

>>661280 talvella tehhään vitun iso ömpäri ja pullo jäästä, ponua nesteeksi. Vedetään älsdtä nuotion äärellä ja kyykätään kannabista yön yli tähtitaivasta ihmetellen. Aamusta juuaan ponut pois

[ 7 viestiä | ]