Luolaston tunnari versio XXX Luolaston tunnari versio XXX
pari kyssäriä pari kyssäriä
kissan kanssa mietittiin tässä sellasta että kissan kanssa mietittiin tässä sellasta että
nakuankka surffailee nakuankka surffailee
Ihana nainen Ihana nainen
Bongo Cat - See You Again Bongo Cat - See You Again
mikset rapsuta jo mikset rapsuta jo
Pelastakaa possut Pelastakaa possut
Hapsi Hapsi
somalia somalia
Videokokoelma Videokokoelma
Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa Yks kondensaattori lähti irti, toivoytavasti ei haittaa
Sunnuntai Sunnuntai
Ihania naisia Ihania naisia
osaispa havainnoida osaispa havainnoida
super hapsi super hapsi
super mario super mario
PÖÖ PÖÖ
taide taide
Viiksekäs murakka Viiksekäs murakka
niksi muovikierteisiin niksi muovikierteisiin
kurkku hyväksi muistille kurkku hyväksi muistille
Hopeanuoli sensuroimaton Hopeanuoli sensuroimaton
maatilan emäntä maatilan emäntä
 598 näyttökertaa, 6 viestiä, 14.63 MB, 3 tiedostoa, 22.11.2024 04:33:03
[ + 4 | ]

Silloin joskus

[74992] [tiedosto_1.mp4] [3.41 MB] [718x1280] [24.10s] [] []
[74991] [tiedosto_2.mp4] [6.61 MB] [720x1280] [14.43s] [] []
[74990] [tiedosto_3.mp4] [4.61 MB] [718x1280] [30.09s] [] []

nostalgia

(24)
22.11.2024 06:40:40
#661200 [+-] Piilota Suosittele

Muistui karu totuus, miksei tuolloin edes aikuisista ei ollut paljoa läskejä, lapsista puhumattakaan.

Tuolloin ei lojuttu edes lauantaina tai sunnuntaina kotona, vaan käveltiin, pyöräiltiin jne joka paikkaan, itsellä oli ylä-asteelle yli 6km suunta, mutta kävellen tai fillarilla joka koulupäivä edes - takas.

Nuorisotalolle, kirjastolle, koris, sählykentälle 4-5km, uimarannalle, keskustaan 9km, kävellen tai fillarilla joka paikkaan.

22.11.2024 11:18:49
#661213 [+-] Piilota Suosittele

>>661200
Tämän takia sulla (ja mulla) on pohjakunto ja lihaksistoa eli olemme 50 läskeinäkin paremmassa kunnossa kuin normi teini tänä päivänä.

Ysäri oli oman elämäni parasta aikaa. Monille se ei ollut, mutta mule oli. Johtuko siitä, että olin vielä nuori ja vaila vastuuta, tuskin. Silloin elämä vaan oli niin erinlaista ja jotenkin rennonpaa. Silloin oli tulevaisuus vaikka ajat oli heikkoja.

22.11.2024 11:23:54
#661214 [+-] Piilota Suosittele

Joo tää et jokapaikkaan mentiin juosten tai fillarilla. Ensin mentiin kouluun kävellen ja säästettiin äitin antamat bussirahat karkkiin. Koulusta tullessa käytiin kotona ja lähettiin pelaa jääkiekkoo tai lasketteleen mäkeä. Kesäsin kun oli lomaa nii aamulla mentii fillarilla jalkapallotreeneihin, siitä uimaan ja illalla pelaa jotain omalle kentälle. Näytin muksuna muutenkin ihan neekeriltä kun olin aina ulkona, satoi tai paistoi.

[ 6 viestiä | ]