<3 <3
Iltasafkat Iltasafkat
Jännäähän tämä on Jännäähän tämä on
On elämä kuin juna vaan On elämä kuin juna vaan
Raiskausneuvola Raiskausneuvola
nallepuh nallepuh
jammaileva kisse jammaileva kisse
Dance Dance
Arman Arman
2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa 2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
möhömaha möhömaha
Läpsyttelyä Läpsyttelyä
Teuvo on muuten maanteiden kuningas Teuvo on muuten maanteiden kuningas
seksi kumppani seksi kumppani
Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä Ryhdy lintsaajaksi. Osoita mieltä
pysy ulkona >:3 pysy ulkona >:3
vapauttakaa orjat vapauttakaa orjat
mitäs läksi mitäs läksi
ALLRIGHT! ALLRIGHT!
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
tölkitystä tölkitystä
😚👌 😚👌
kun jäät kiinni kun jäät kiinni
 559 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.23 MB, 2 tiedostoa, 19.11.2024 23:37:42
[ + 2 - | ]

Sallantautisia

[74911] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [1080x1221] [] []
tiedosto_1.jpg
[74910] [tiedosto_2.jpg] [0.06 MB] [562x611] [] []
tiedosto_2.jpg

nuorgam

 · 

näkkäläjärvi

(5)
20.11.2024 00:21:21
#660807 [+6] Piilota Suosittele

Eli todellisuudessa Emmi tahtoo varakkaan kromosomeista mieheksi
katsottavan mielellään oletettavasti jonkilaisella mulkulla, mutta
omaa tahtoa ei kuitenkaan saisi olla vaan kuten vibraattori työntää
komeroon käytön jälkeen.

20.11.2024 00:44:52 | 00:47:51
#660810 [+3] Piilota Suosittele

mitäs sit tämä naisviha
kohdistuuko sekin kaikkien yksittäisten naisien sijaan naiseuteen sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä ja on täten okei

20.11.2024 06:25:44
#660820 [+2] Piilota Suosittele

>>660807
>>660810
>>660817

Miehet on sikoja t. feikkilappalainen ja jos kukaan uskaltaa väittää muuta niin ne on kusipäitä ja ne raiskaa naisia vaikka ei raiskaiskaan koska naisia raiskataan ihan vaan silläkin että miehiä on on olemassa ja jos joku mies etes vilkaisee naista niin se raiskaa lappalaisia ja samalla naisia ja universumi tuhoutuu koska miehiä on olemassa ja hei... häh? Miks te tytöt tuotte mulle tota paitaa? Eihän se oo ees siisti tai Guccia. Ja minkä takii tän hihat on näin pitkii ja nyt te laitatte niitä solmuun tälleen? Öö.. toooota.... hei, mitä vittuu ny saatana? Ei EI EI saa laittaa muhun mitään ruiskeita! YLIOLIULIAAAAAA!!!! LAPPALAISETNAISETKUOLEEeee.... krrrghffhhh...

Ja tässä vaiheessa kissanpolttaja Näkkis tulee Zippon kans kuumottelemaan ton hullun lesbon häppäreitä.

20.11.2024 09:05:47
#660826 [+6] Piilota Suosittele

Kun sanon että vihaan neekereitä, niin en vihaa jokaista yksittäistä neekeriä. Vihaan neekeriyttä sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä.

[ 6 viestiä | ]