Mobiili verkko Mobiili verkko
HARAM !!! HARAM !!!
No, Sir - A Clockwork Orange No, Sir - A Clockwork Orange
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Ei saa mennä Ei saa mennä
Miitta täti soittelee <3 Miitta täti soittelee <3
Elämä ikkunan takana Elämä ikkunan takana
kuppilat kumoon kuppilat kumoon
ihana nainen ihana nainen
Darwin palkinto Darwin palkinto
Arman Arman
Jättiläiskoiroja Jättiläiskoiroja
Mestarietsivä Nikke Knatterton nautiskelee Mestarietsivä Nikke Knatterton nautiskelee
Lootcrate availua Lootcrate availua
31 - Psycho- & Skitzo-head entrance scene 31 - Psycho- & Skitzo-head entrance scene
Big Börh & Smol Bork Big Börh & Smol Bork
Dance Dance
kikkitötö kikkitötö
minä haluan katsoa tätä chiliä <:3 minä haluan katsoa tätä chiliä <:3
Kristittyjen propagandalähetys Kristittyjen propagandalähetys
Trumppi Trumppi
Projekti nimeltä euroopan unioni Projekti nimeltä euroopan unioni
Tommosia mulla on Tommosia mulla on
Kuka siellä metelöi? >:3 Kuka siellä metelöi? >:3
 668 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.52 MB, 2 tiedostoa, 17.11.2024 13:25:01
[ + 2 - | ]

Yugoslavian erikoisyksikkö

[74814] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [850x729] [] []
tiedosto_1.jpg
[74813] [tiedosto_2.jpg] [0.44 MB] [1000x678] [] []
tiedosto_2.jpg

retro

(26)  · 

auto

(729)  · 

poliisiauto

(7)  · 

poliisi

(330)  · 

miliisi

(5)  · 

yugoslavia

19.11.2024 00:13:16 | 00:17:11
#660658 [+-] Piilota Suosittele

>>660431
Onks sulla netflix? Kato netflixistä se "piiritetty pankki" eikä sun tarvi kattoo ku 7min niin näät jänniä autoja :D Skippaa vaik se reportterin haastattelukohta ja taas tulee niin jännää poliisi-pakettiauto-nybelwagenia ettet uskokkaan :D Nyt on haaste! Luettele mulle sen pankkiryöstön ekat kyttäautot :D

(se mini sarja, heti eka jakso ekat 7min, ensimäiset kytöt 2min jälkeen, 6:40 alkaa mennä tosi jännäksi!))

19.11.2024 18:07:02
#660751 [+-] Piilota Suosittele

>>660658 Netflixii ei ole mut piratismi onneks auttoi!
2:29 kohdalla on joku Seat kun selkeesti on logo keulassa mutten enempää tiiä.
6:38 kohdan kyttä autosta ei hajua mut oikealla on volkkari Derby :D
6:48 ekasta pakusta ei ole hajua ja toinenki on veikkaus että Mersun 80-luvun paku olis kun tollanen neliö lamppu.
14:29 tulee Ford Capri Mk3 ja tän pitemälle en vielä kattonu mut taidan kattoo sarjaa viel :D

19.11.2024 18:10:24 | 18:11:32
#660753 [+1] Piilota Suosittele

>>660751
Rupesin tsiigaa ja ihan ok leffalta vaikuttaa. Ei kaiken tarvi olla hollywood kamaa, ja tossa on ripaus wanhaa aikaa

Ja arvasin että pakut voi olla pahoja sullekkin ^^

[ 11 viestiä | ]