huutokauppa keisari huutokauppa keisari
Markku ja Ilkka - Huumori Markku ja Ilkka - Huumori
Dobby Dobby
Too soon? Too soon?
Kivapuhetta, parempaa Kivapuhetta, parempaa
uniaika uniaika
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Sansa stark ihmeissää Sansa stark ihmeissää
Megaperse Megaperse
mitä noituutta tämä on :3 mitä noituutta tämä on :3
vesikisse :3 vesikisse :3
Palosaari Palosaari
Quality negro for sale! Starting from 15 dollars. Can i hear 16? Quality negro for sale! Starting from 15 dollars. Can i hear 16?
Himo läski luolastolainen Himo läski luolastolainen
Penaalin terävin kynä Penaalin terävin kynä
Anime, not even once Anime, not even once
Viiksi-vallu Viiksi-vallu
Siksi PS Siksi PS
Nukkehomoilua :D Nukkehomoilua :D
Euforinen cyka Euforinen cyka
eipähä raavi katti enää >:3 eipähä raavi katti enää >:3
Laudoilta löydetty Laudoilta löydetty
Neuvosto-Puppe Neuvosto-Puppe
Snu snu Snu snu
 1 153 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.11.2024 01:36:42
[ + 1 | ]

Moskoviittien tappiot 12.11.2024

[74708] [1000008544.jpg] [0.1 MB] [1080x1350] [] []
1000008544.jpg

ukraina

(181)  · 

sota

(191)  · 

venäjä

(491)
13.11.2024 12:23:42
#659463 [+-] Piilota Suosittele

Miettikää jos kamala paskanahka ois päässyt valtaan niin tätä hirvittävää teurastusta jatkuisi vielä vuosia ja vuosia ja verta janoava kansa vaatisi lisää kuoleman sirkushuvia. Onneksi kaikessa viisaudessa amerikan äänestäjät pistivät nyt lopun tälle järjettömälle ihmis elämien haaskaukselle ja viisas presidentti donald j. trump lopettaa tämän turhan sodan. Miljoonia ihmishenkiä säästyy. Tämä tietenkin on vasemmistolaisten silmissä silkkaa pahuutta. Siinä ei sinänsä ole mitään uutta että liberaali janoaa verta, mutta olkaamme kiitollisia että maailma on vihdoin saanut hyvän johtajan.

13.11.2024 14:38:39
#659470 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin väitettävän että sota on keino välttää talouden kaatuminen. Tai että sodalla on taloutta elvyttävä vaikutus. Onko meidän siis pakko valita sodan ja talous "kuplan" puhkeamisen väliltä? - Avatkaahan joku onko tämä ollenkaan validi perspektiivi!

[ 2 viestiä | ]