Kuvaotokset #22 Kuvaotokset #22
Kaapo Kaapo
Katatonia Katatonia
@Slayjer @Slayjer
Paskalööppien lukuohje Paskalööppien lukuohje
Väyrynen Väyrynen
nokikäkkyrän pieni siitin nokikäkkyrän pieni siitin
En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D En oo muuten vähään aikaan nauranut niin paljon kun nyt :D
West mongolia vauhdissa West mongolia vauhdissa
She past away - Katarsis She past away - Katarsis
Kissagifejä Kissagifejä
See my vest -_- See my vest -_-
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
juutalaisten juonia juutalaisten juonia
Niilo työkkärissä Niilo työkkärissä
Uncle Duncan Uncle Duncan
Murica bucket Murica bucket
Quiz Kid Quiz Kid
"CatDog" Theme Song (HQ) "CatDog" Theme Song (HQ)
Nyt loppu Nyt loppu
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
Soon t. Muumipappa Soon t. Muumipappa
kaljaa kaljaa
Vihreät Vihreät
 677 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 10.11.2024 15:51:49
[ + 2 | ]

luomuhirvi

[74599] [luomuhirvi.png] [0.99 MB] [660x750] [] []
luomuhirvi.png

hirvi

(22)  · 

luomu

(5)  · 

hampurilainen

(74)
10.11.2024 20:15:45
#658910 [+-] Piilota Suosittele

>>658873 Perhana kun Kylmänen pistettiin rahoiksi sen tehtaan palon jälkeen, ne teurasjätehampurilaiset oli parasta paskaa mitä sillä rahalla sai. Se oli harrastusporukan monen ryyppyviikonlopun vakioruoka pannulla voissa paistettuna, juustolla ja majoneesillä.

10.11.2024 20:46:01 | 20:46:56
#658915 [+-] Piilota Suosittele

>>658910 Kerkesinkin unohtamaan Kylmäsen tuotteet. Kilohinta tuotteessa oli senverran
parempi moneen muuhun verrattuna, että huonomman laadun kärsi viellä irvistelemättä.

Täälläpäin ei niiden tuotteita tainnut pahemmin olla hyllyssä, että en
edes tiennyt, että konkassa jo parivuotta.

10.11.2024 20:54:00
#658917 [+1] Piilota Suosittele

>>658915 Tänne asti niitä tuli paikalliseen Prismaan, mutta sitten yhtäkkiä ne katosivat ja tilalle tuli 10 senttiä kalliimmat HK:n purilaiset, aloin selvittelemään asiaa ja syyksi selvisi sen Rantsilan teurastamon palo ja se, että joko vakuutus ei korvannut tai omistajat tyytyivät lunastushintaan, mutta toimintaa ei kuitenkaan ole enää jatkettu.

[ 5 viestiä | ]