mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
rämäytänkö? rämäytänkö?
Cassandra gemini Cassandra gemini
M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi
Läski Paska ja Neekeri Läski Paska ja Neekeri
3d-tulostimesta hyötyä? 3d-tulostimesta hyötyä?
Avulias natsi Avulias natsi
syntymäoikeus syntymäoikeus
Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Shoot your goo, my dude! Shoot your goo, my dude!
mämmi mämmi
pikku janoon pikku janoon
Rogue Trumpeter Rogue Trumpeter
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
Yana anchugova Yana anchugova
vihdoinkin vihdoinkin
Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
lol random xD lol random xD
Ysimillistä huutista Ysimillistä huutista
Perhoset siinä lepattaa Perhoset siinä lepattaa
Mikä on sinun salainen herkkusi? Mikä on sinun salainen herkkusi?
moi meidän pitää mennä moi meidän pitää mennä
Palloilija paskaa Palloilija paskaa
 1 020 näyttökertaa, 2 viestiä, 9.78 MB, 1 tiedosto
26.10.2024 22:25:19
[ + 2 | ]

Upi biisi

[74161] [9ae6516fe7afae17_(1).mp4] [9.78 MB] [1024x576] [202.54s] [] []

26.10.2024 23:00:10 | 23:01:56
#655469 [+1] Piilota Suosittele

Nää tekoälyllä tehdyt jutut on kyllä sitä ihteään. Tai se irwin&kekkonen pätkä oli jees mutta kaikki muu on juostenkustua paskaa.
temu alkaa varmaa kohta myymään uusimpia elokuvia jotka ai on tehny.
Vittu tätä aikaa.

26.10.2024 23:32:01
#655480 [+-] Piilota Suosittele

>>655469 Sitä ootellessa, kun netistä rupeaa löytymään elokuvia
joita on muokattu enemmän ja vähemmän AI:lla.

Voi vain arvailla, että mitä kaikkea pieniä muutoksia tulee näyttelijöihin
ja mahdollisiin repliikkeihin nyt ensimmäisenä.

[ 2 viestiä | ]