Saatanan nulikat Saatanan nulikat
sammakot jamittaa sammakot jamittaa
Ihana grilli Ihana grilli
Opettele Opettele
Herrat iltaduunissa Herrat iltaduunissa
Vumpalouska seikkailee Vumpalouska seikkailee
Nyt loppu työaika 2 Nyt loppu työaika 2
Metkutti :D Metkutti :D
Maistoi vain 2.0 Maistoi vain 2.0
Nettikissan perjantai :D Nettikissan perjantai :D
Sillä välin Trumppilassa Sillä välin Trumppilassa
Pajeet karusell Pajeet karusell
Deadly butt Deadly butt
Varo vaaraa Varo vaaraa
hahahahaahahahahahahahahahahahh hahahahaahahahahahahahahahahahh
Nakuankka lidlissä Nakuankka lidlissä
Paskalla Paskalla
neekeri neekeri
Onko ne vegaaniset porkkanat valmiita? Onko ne vegaaniset porkkanat valmiita?
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Arvoitus Arvoitus
transformer transformer
Nakun krapula Nakun krapula
 606 näyttökertaa, 8 viestiä, 16.64 MB, 1 tiedosto, 23.10.2024 02:17:41
[ + 1 | ]

mönkkärirallia

[74076] [8fd3411837f2fb49.mp4] [16.64 MB] [720x1280] [38.37s] [] []

mönkijä

(7)  · 

kovaa

 · 

metsä

(59)
23.10.2024 04:38:37
#654738 [+-] Piilota Suosittele

>>654723
Kun pamahtaa niin perhe, sukulaiset, naapurit ja koko suku vaatii valtiota poistamaan männyt pois pöpeliköistä ettei vastaavaa enää koskaan tapahdu.

23.10.2024 16:38:48 | 16:40:19
#654777 [+-] Piilota Suosittele

Toi on ihan hauskaa vähän isommalla pelillä, mutta raivaussaha kylessä, työkalupakit edessä ja takana EIVÄT HAITTAA VITTUAKAAN!!! >=)

..siis niillä tieosuuksilla palstasta joissa voi noin ajaa 😥 eli ei juuri koskaan, ja siksi meillä on iso tehokas mönkijä jonka runko on palkitettu+hitsattu kestämään.

23.10.2024 20:28:18
#654828 [+-] Piilota Suosittele

Ei voi kieltää, etteikö mönkijällä pysty aika paskallakin hiekkatiellä
ajamaan sellaisia vauhteja mitä ei voi enää järjellä suositella.

Mutta ihan noin reikäpäistä kylkimyyryä ei kyllä uskalla lähteä
vetämään. Ei tarvi kummoisesti napata pitoa jostakin, niin heittää
ympäri jos ei kanttaus ole kunnossa.

Tuossa heti 5 sekan kohalla oli jo enemmän tuuria että pysy viellä
ajokaistan puolella, ettei rengas lipsahtanut lepikkoon.

23.10.2024 21:07:55
#654840 [+3] Piilota Suosittele

Tuossa on henki höllässä. Yks tuttu pakeni poliisia tuolla tyylillä. Yks mutka oliki vähän pitempi ja tien vieressä rankakasa. Se sai rannekkeen jolla pääsi kaikkiin sairaalan laitteisiin.

[ 8 viestiä | ]