Tuomiot briteissä Tuomiot briteissä
Maalaus Maalaus
Suomalainen nainen Suomalainen nainen
Sitte lähettiin ajelulle Sitte lähettiin ajelulle
Nää on hyviä Nää on hyviä
Olynpiäläiset Olynpiäläiset
Äärim oikeisto Äärim oikeisto
ÄLY-töntä sanoi ämpäri ÄLY-töntä sanoi ämpäri
Hävytöntä leveilyä Hävytöntä leveilyä
Ric flashing cock Ric flashing cock
Syötiin keksejä Syötiin keksejä
Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa Tätä ei saanut lähettää tiktokkiin😆. Kantttihousut vois kanssa
Apu kuumassa autossa Apu kuumassa autossa
Hyvä koira Hyvä koira
Hygienia Hygienia
Gatto tiukassa paikassa Gatto tiukassa paikassa
mielenosoitukset mielenosoitukset
Otsa Otsa
Down Down
Munat Munat
Suomi soturi Suomi soturi
nakuankka paskalla nakuankka paskalla
Kurvi Kurvi
Suonet paukkuu Suonet paukkuu
 670 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 17.10.2024 07:59:05
[ + 2 | ]

Väärin raportoitu

[73983] [tiedosto.png] [0.48 MB] [1080x1808] [] []
tiedosto.png

tuulivoima

(8)
17.10.2024 16:34:26
#653496 [+-] Piilota Suosittele

Olisihan se ikävää, jos raportti sisältäisi oikeita haittoja, jotka
mahdollisesti torppaisivat myllyhankkeita.
Jos kellään ääniokeutta pitäjässään on, että saako myllyä/myllyjä pystyttää
edes näköpiiriin, niin suosittelen kieltämään.

Ei noista perkeleistä mitään iloa kyllä ainakaan ole.
Yhtään halvempaa sähköä ei pistokkeesta tule mutta viereisestä luonnonpuistosta
asti näkee lapojen viuhuvan ja sopivalla kelillä ikäänkuin ukkosta/lentokonetta
muistuttava jyrinä kantautuu noin 5km päästä.

17.10.2024 22:04:06
#653578 [+1] Piilota Suosittele

Mulla on metsää tuulipuiston vieressä en saa mitään korvauksia mun raja niin siihen loppuu ilmeisesti vaikutusalue. Sinänsä aika ärsyttävää kun ei huvita käydä edes makkaraa enää paistamassa se humina vituttaa.
Metsäkanalinnut on kadonneet ja muutkin elävät vähentyneet en toki metsästä mutta kyllä luonnossa saisi olla lintuja.

17.10.2024 23:05:07
#653608 [+-] Piilota Suosittele

>>653578 Se ääni on sopivalla tuulella kieltämättä melko rasittava.
Tosin melkolailla myllyjen vierestä lähtee seuran metsästysmaita ja ihmeen
hyvin siellä tuntuu ainakin metsäkanalintuja viihtyvän.
Eli kaipa se luontokin mukautuu noihin, mutta en usko, että
kantoja ainakaan on kasvattanut.

[ 3 viestiä | ]