sinne vaan sinne vaan
kiinni jäi kiinni jäi
kauppamiehiä kauppamiehiä
börhe börhe
Ihana nainen Ihana nainen
6 filmiä osa tree 6 filmiä osa tree
Ryssät uuniin Ryssät uuniin
Maistuisko? Maistuisko?
internet on vakava internet on vakava
unikeko unikeko
kokki muistelee kokki muistelee
täs mä täs mä
neekeröi neekeröi
jätä jämät jätä jämät
Ihtepuallustus Ihtepuallustus
tytöt tykkää tytöt tykkää
tytöille seurapeli tytöille seurapeli
nälkäinen kissa nälkäinen kissa
Väy väy! Väy väy!
Jätkät, Paavo ja kieliä Jätkät, Paavo ja kieliä
kassit vartaalla kassit vartaalla
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
Lennätin spermani äsken tälle Lennätin spermani äsken tälle
Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni Harhat tulille. Se musta töpö on gps antenni
 685 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.09.2024 08:14:35
[ + 5 | ]

Ubipaska

[73573] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [700x917] [] []
tiedosto.jpg

peli

(187)

ubisoft

(6)

woke

(115)
28.09.2024 13:17:49
#649979 [+1] Piilota Suosittele

star wars outlawssin flopattua on epävarmaa onko koko ubisoftia enää helmikuussa, mihin tuon julkaisu juuri lykättiin koska se tulee olemaan vielä isompi katastrofi

28.09.2024 13:52:29
#649992 [+1] Piilota Suosittele

Miks nää firmat lähtee näihin mukaan ku ei normi kuluttajat ole kiinnostunu tälläsistä asioista viihteessä.

28.09.2024 18:07:51
#650041 [+-] Piilota Suosittele

>>649979 Sikäli outoa, että niillä on varaa edes siirtää julkkaria, koska
jos niiden puheisiin on yhtään uskominen kaiken paskan jälkeen niin
väittävät, että miten tuo Outlaws on ollut niiden kallein peli.

Olis varmaan kannattanu käyttää sitä bujettia itse peliin eikä
ostaa positiivisuutta influenssereiltä vaikka millä maksetulla
disniländi reissulla.

Toisaalta mitä tuon firman lausunnoista voi enää ottaa tosissaan, kun
skull and boneskin piti olla ensimmäinen AAAA-peli...

Eli julkaisujen luotettavuus on saavuttanut saman tason osakkeen kanssa.
Hirveätä itkua ei tule, jos menee irtisanomisiin.

28.09.2024 18:43:23
#650047 [+1] Piilota Suosittele

>>650041
ei niillä olekaan varaa mutta toinen epäonnistunut julkaisu nyt tuhoaisi koko firman
lykkäyksellä ostetaan pari kuukautta lisää aikaa siinä toivossa että ihme tapahtuu

28.09.2024 19:01:21
#650048 [+1] Piilota Suosittele

AC-pelejä on julkaistu jo ihan tarpeeksi, Ubi saisi keksiä jotain uutta ja lopettaa homehtuneen sarjansa kuppaamisen. Sama juttu Far Cry-pelien kanssa.

28.09.2024 19:37:57
#650056 [+1] Piilota Suosittele

>>650048 Suurin ongelma noidenkin kanssa on se, että ovat yksinpelejä,
joihin on pakkoympätty mikromaksut. Bugisofti on jo tovi sitten
lopettanut innovaatisuuden ja yrittää ea taktiikalla repiä ilmaista
rahaa idiooteilta, jotka viellä jaksavat heitellä sitä olkansa yli.

Ajat tiukkenevat ihmisillä eikä tuo käsi ojossa jo aloitusvalikossa
tee asiasta yhtään sen houkuttelevampaa.

Eli kyllä tuo paska pikkuhiljaa luhistuu oman pöhöttyneen painonsa alle.

[ 11 viestiä | ]