Sivun perustaja on varmaan ylpeä Sivun perustaja on varmaan ylpeä
Hapsin seikkailut Hapsin seikkailut
rentoutus hetki :3 rentoutus hetki :3
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
Höhö Höhö
Hide n seek Hide n seek
Who ya gonna call? Who ya gonna call?
Hei, moi! Hei, moi!
Timo, pistä pyssy pois... Timo, pistä pyssy pois...
välipala välipala
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
3d printterillä ase 3d printterillä ase
Mitä tähänkin nyt voi sanoa? Mitä tähänkin nyt voi sanoa?
Pungent Stench - Why Can The Bodies Fly Pungent Stench - Why Can The Bodies Fly
rynttäät2 rynttäät2
Oikein Oikein
ennustus ennustus
Ämpäreitä tai sateenvarjoja Ämpäreitä tai sateenvarjoja
viimenen työpäivä viimenen työpäivä
Kiinan ja Venäjän liitto Kiinan ja Venäjän liitto
Viheraho ja musta makkara Viheraho ja musta makkara
Lintujen tiirailua Lintujen tiirailua
Jutta Schneider Jutta Schneider
Muista ruokakuvaus! Muista ruokakuvaus!
 663 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 20.09.2024 16:19:41
[ + 3 | ]

Miksi olen äärikonservatiivi

[73417] [Reject_modernity.jpg] [0.16 MB] [640x640] [] []
Reject_modernity.jpg

homoseksuaalisuus

 · 

homo

(633)  · 

kreikka

(18)  · 

modernity

 · 

tradition

 · 

perinne

20.09.2024 22:33:04
#648362 [+3] Piilota Suosittele

Niin se noin 1% sakki on ollut olemassa aina.. erona vain miten sitä eri kulttuureissa tuodaan esiin. yleensä kun ihmisillä on liian helppoa elämää ja liian vähän tekemistä niin pervoilu urakointi alkaa.

[ 2 viestiä | ]