Sanic Sanic
Intian kansallislaulu Intian kansallislaulu
histaan histaan
somalilla oli huono olo somalilla oli huono olo
Cornholio Cornholio
Lentäviä kiinalaisia :D Lentäviä kiinalaisia :D
Vähä myöhästyin kun kelataxi oli myöhässä Vähä myöhästyin kun kelataxi oli myöhässä
Solmi kielensä Solmi kielensä
Mysteeriääni Mysteeriääni
Ison Britannian kuningatar Ison Britannian kuningatar
Ihana nainen Ihana nainen
luolasto luolasto
Öissä töissä Öissä töissä
Ikuinen voittaja Ikuinen voittaja
Osta sinäkin Osta sinäkin
Perkiömäen Olavi Perkiömäen Olavi
mal malloy handjob mal malloy handjob
Ihana nainen Ihana nainen
Pylly Pylly
Ihanat kuulat Ihanat kuulat
mitenk meni niinku omasta mielestä mitenk meni niinku omasta mielestä
Intiassa on laitonta elää yli 35 vuotiaaksi Intiassa on laitonta elää yli 35 vuotiaaksi
walking in the ehr walking in the ehr
sinne meni kaapelit sinne meni kaapelit
 712 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 12.09.2024 16:23:34
[ + 0 | ]

lentävä neekeri

[73249] [fb2dad1993a51a8f.jpg] [0.2 MB] [1052x1160] [] []
fb2dad1993a51a8f.jpg

lentokone

(101)  · 

neekeri

(1401)
12.09.2024 18:06:58
#646860 [+2] Piilota Suosittele

>>646830
Kyseessä on ilmastoterroristi joka on harvinaisesti neekeri (yleensä edes neekerit eivät ole niin tolloja), ja hän on liimannut itsensä kiinni lentokoneeseen, mutta kapteeni ei huomannut mitään pigmentistä ehkä johtuen, tai juuri siksi lähti ilmaan.

12.09.2024 21:40:08
#646912 [+1] Piilota Suosittele

>>646860 Olettaisin, että paikallaan tuo kone. Onhan noilta
eloapinoilta nähty vaikka mitä, mutta pelkät bokserit jalassa itsensä
siipeen liimaaminen olisi kyllä jo uusi rimanalitus.

Tiesti mitenköhän tuo juridinen puoli, jos oikeasti olisi kiinni tuolla
ja pilotti laittaa kaasua taakse eikä ole tuota huomannut.
Toisaalta sitten olisi maahenkilökunta mokannut ja pahasti jos eivät jänistä
olisi huomanneet ennen nousuluvan myöntämistä.

Vahinkoja voi aina sattua, mutta mielenkiinnosta, että kuinka korkealle
päästään ennenkuin potentiaalinen liimaus tai kämmenen nahka pettää ?

12.09.2024 22:53:01
#646934 [+1] Piilota Suosittele

>>646912
Juuri siksi siellä ei ole yhtään valkoihoista liimanneena, ne kyllä kehotti tuotakin liimaamaan itsensä turbiinin sisään ettei kukaan vain näe häntä, mutta neekeriparka ei tiennyt mikä turbiini on.

13.09.2024 02:41:54
#646993 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä mun mielestä pitäis antaa neekereille ja uugabuugille lentoliput siivelle. Ne köytetään kiinni siipiin ja kierrellään pari tuntia jossaki 8-10 kilsan korkeudessa ja laskeudutaan niin saadaan lannotetta pottupelloille.

[ 8 viestiä | ]