Pekoni Pekoni
Reilu isä Reilu isä
Ei vittu roskata niillä tupakantumpeilla Ei vittu roskata niillä tupakantumpeilla
Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
Haiseeko pumppa? Haiseeko pumppa?
Fever Ray - When I Grow up Fever Ray - When I Grow up
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
suomi mannerheim suomi mannerheim
Xanorit unohtu Xanorit unohtu
Yllätysbörheät :3 Yllätysbörheät :3
Klonk ! Klonk !
Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3 Tuonelan börheät tulivat noutamaan ;___; :3
Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
Etkö jo ole puhdas >:3 Etkö jo ole puhdas >:3
Gay Gay
Luonnon kiertokulku Luonnon kiertokulku
Bueno. :3 Bueno. :3
Cyanide & Happiness shorts Cyanide & Happiness shorts
Kalavale Kalavale
Arvaa mikä Arvaa mikä
Aamuseisokki Aamuseisokki
You can't afford me >:3 You can't afford me >:3
Ahdasmielisen aita kaatui Ahdasmielisen aita kaatui
Isä, olen pettymys. Isä, olen pettymys.
 565 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 11.09.2024 22:45:36
[ + 2 | ]

vIIKONLOPPU EDESSÄ

[73213] [00b9359aa39b3d46.jpg] [0.32 MB] [1077x1262] [] []
00b9359aa39b3d46.jpg

viikonloppu

(14)  · 

viina

(136)  · 

kissanruoka

(10)  · 

zoophilia

12.09.2024 16:54:08
#646821 [+1] Piilota Suosittele

>>646705
Mä olen duunari (toisinaan, silloin tällöin, kun jaksaa, TAI KUN VAADITAAN VITUN VETELYS!!!), ja sanoisin että sinua varakkaampi ihan lonkalta.

12.09.2024 18:51:49
#646874 [+1] Piilota Suosittele

>>646821
Monella sossupummilla toi on sellanen mantra, että jos menee töihi ni kaikki joutuu maksaa ite jne jne. Totuus on se, ettei sitä vastuuta kyetä ottamaan vastaan. Muutenkin Suomi on ollu varsin avokätinen työttömille, kun vertaan muihin euroopan maihin. Tää on yks työttömien paratiisi. Ei mikään ihme että joko aktiivimalleja, tai tukien leikkauksia halutaan

12.09.2024 23:04:45
#646943 [+-] Piilota Suosittele

>>646874
aktiivimalleja, tai tukien leikkauksia

Niitä haluaa se osa kansasta joka äänestää oikeistoa koska haluavat pitää ansaitsemansa omaisuuden ja kuluttaa sitä miten haluavat, mistä tämä >50% vasemmistoäänestäjäkunta kumpuaa??

[ 7 viestiä | ]