pelle peloton pelle peloton
Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle Suomi siirtää panssarintorjuntakalustoa itärajalle
bobbi starr bobbi starr
Epileptikot ihmeissään Epileptikot ihmeissään
Unreal Engine 5.0.1. - City Sample Unreal Engine 5.0.1. - City Sample
Groginiska aloittaa dialogin kanssasi Groginiska aloittaa dialogin kanssasi
Creepy Michael Creepy Michael
Ai saatana Ai saatana
Hapsi tosi toimissa Hapsi tosi toimissa
niiiiii niiiiii
Videokokoelma Videokokoelma
Rauhassa poika, rauhassa! Rauhassa poika, rauhassa!
Hans Moleman - Down by the sickness Hans Moleman - Down by the sickness
apuja kaipaavat apuja kaipaavat
Luultavasti Savonlinna Luultavasti Savonlinna
Huhhuh Huhhuh
Pink Floyd Ukraina Pink Floyd Ukraina
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
Edelliseen verrokkia. Edelliseen verrokkia.
Ohopsista. Ohopsista.
Voisin vain napsauttaa sormiani... Voisin vain napsauttaa sormiani...
tifa tifa
siman teko siman teko
Pääministerit Pääministerit
 561 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto, 07.09.2024 15:54:16
[ + 0 | ]

Eli Dos on vielä olemassa

[73121] [1000014179.jpg] [2.61 MB] [1832x4064] [] []
1000014179.jpg

07.09.2024 20:48:37
#646004 [+1] Piilota Suosittele

>>645990 64 bittisessä Winukassa ei ole mitään DOS-pohjaista. 32 bittissä NT pohjaisissa Windowseissa se oli vain jonkin tasoista DOS emulaatiota yhteensopivuuden vuoksi (Tässä mennään jo XP aikoihin ja sitä varhaisempiin).

07.09.2024 21:07:04
#646011 [+-] Piilota Suosittele

>>645990
"Not a default feature" = ei ole. Kyllä saat dosboxilla tai virtualisaatiolla yms, mutta se ei ole silti siellä :D Olemassahan se on kuten sanoin tossa ylempänä että voit ostaa vaikka 90luvun PC:n ja laita vaikka win 3.1 ni siinä on iha MS-Dos.

08.09.2024 02:14:14
#646110 [+-] Piilota Suosittele

>>646011
Miksi ihmeessä tekisit niin kun voit vaan ostaa GayBoxin ja olla vittuuntunut kun GayStation on tehokkaampi, halvempi, suositumpi, enemmän pelejä, ja ohjainkin on PS1 ajoista lähtien ollut sama ja optimaalinen VITUN ÄKS-POKS-MÄÄN!! >=)

08.09.2024 23:46:46
#646314 [+-] Piilota Suosittele

>>646121
No mulla on 360 ja Mötal Kämbät ollu lainassa, pelasin sitä yksinpeliä pitkälle 24-päckin kanssa, mutta kun se oli lopussa piti alottaa alusta ja en pärjänny ollenkaan niin hyvin🤔🤔

[ 14 viestiä | ]