>>644063 Kiva idea, kun yhdellä kaapelilla teoriassa voi hoitaa useamman asian, mutta kyllä minäkin ennemmin haluan portin virralle, usbille, näytölle, netille ja äänelle. Johtojen määrää tuo telakka ei vähemmä kuitenkaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Oikolukuvastaava
tuutko pelailee
Tietokone-Tero
Nigga Stephen
Mitä vittua te jätkät oikein haluatte?
Maailman ensimmäinen hengittävä tietokone
Ostin itelle 55" telkun. Äänet paremmat, ku 5.1 kajareissa