Kävin siellä ny kerran kokeilumielessä pari kk sitten ekaa kertaa. Nämä oli top3 mitä siis suositeltiin. Otin ne kolme ilman raneja ja juomia. Pyysin tulisina. Yksi niistä oli ok ja se ei ollut taco vaan pehmeä juustoinen. Senkin osaan kyllä tehdä itse. 2.5/5
[
5 viestiä
|
]
⭰
Siitä se ajatus sitten lähti
Harrastuksen alku
Pelasti kipsunsa
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >