Sinänsä tuo operaatio ei isommin vaikuta siihen, että omaa maata ei ole saatu takaisin, mutta aiheuttaa se kivasti hämminkiä sitten muualla. Sotkee jo valmiiksi sekaisin olevaa pakkaa kivasti ja pahimmillaan aiheuttaa levottomuutta sellaisissa ihmisissä, jotka ovat sotaa tähän astikkin tukeneet, kun eivät oikeasti ole sen seurauksista joutuneet kärsimään.
Siinä mielessä pakkovärväyskään ei välttämättä ole realistinen tapa toimia, kun jo nyt sitä vältellään asumiskeskuksista ja lähistöltä. Moskovalaisen kun saa heräämään ikävään kolinaan katossa, niin sekin rupeaa vaatimaan selityksiä, joita ei ole antaa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Demoni ja enkeli
Ukraina-kollaasi
russian army
Maiden whatsaappittelu
Eläköön Neuvostoliitto!
Ne pienet erot, osa6.
Attenborough ja Javelin
Iloinen leski ja 128€
Venäläiset kertovat pitäisikö Ukrainan sota lopettaa