Pomo Pomo
Promohommat 5 Promohommat 5
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana mies Ihana mies
Bongi hitti Bongi hitti
Ihana mies Ihana mies
Tiberian Sun 2024 Tiberian Sun 2024
tour de france tour de france
SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
Luolasto Luolasto
ydinsota ydinsota
Peskää ne vitun riisit Peskää ne vitun riisit
vähä vaseliinia vähä vaseliinia
maito maito
Ihana nainen Ihana nainen
Setä ja ilves Setä ja ilves
Mistä sitä itsensä löytää... Mistä sitä itsensä löytää...
A.y.p.s 5 A.y.p.s 5
Persun genderinot Persun genderinot
Puskassa Puskassa
anteeksi olisiko teillä tulta anteeksi olisiko teillä tulta
THL THL
sähköä jakoon sähköä jakoon
Deus vult Deus vult
 760 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.71 MB, 1 tiedosto, 07.08.2024 12:21:35
[ + 1 | ]

Pitäskö ostaa VR lasit?

[72401] [0.webm] [9.71 MB] [1280x640] [58.18s] [] []

vr

(39)  · 

virtuaalilasit

 · 

tissit

(1668)
07.08.2024 14:59:00
#639936 [+-] Piilota Suosittele

Oculuss rift S:sät ollu käytännössä kun ne julkistettiin.
Karkeasti voisin sanoa, että kiva idea mutta todellinen hyöty ja etu
menee vähintään kyseenalaisen puolelle. Beat saber harvoja pelejä, jossa
kokematon ei saa pahoinvointia vartin session jälkeen.
Esim skyrim tai fallout 4, missä liikutaan avoimessa maastossa tatilla.

Naama hikeentyy beat saberin parissa ja homma menee aika nopeasti nihkeäksi
pitemmän päälle. Ja koska kuitenkin joku kysyy tähän videoon liittyen,
niin sama homma. Menee homma hyvin nopeasti vanhaksi juuri tuon
huuruuntumisen takia...

07.08.2024 15:28:39
#639940 [+-] Piilota Suosittele

>>639936
Mä tiesin joo kun ne tuli, että nyt tulee karvalakkiversiot jotka maksoi 800-1000e jos puhutaan oikeista VR laseista. Playstation yms lanseeras halvempia "mukamas VR" laseja mutta ne oli niin lasten kengissä verattuna oikeisiin PC käytön laseihin.

Nyt asia on kilpailtu ja kuluttajahinnat laskenu että voisin kokeilla. Pitäs seurata nyt mitä teknologioita tulee seuraavaks

07.08.2024 18:18:53
#639972 [+-] Piilota Suosittele

taitaapi Bigscreen headset olla tällä hetkellä parhaasta päästä.. ainakin on kevyempi ja pienmempi ku muut.. tosin ei oo mitään käyttökokemusta. on kyllä ylihintaset

07.08.2024 18:43:15
#639984 [+-] Piilota Suosittele

>>639978
se on muuten toinen mikä kiinnostais, mutta pelkään että innostus kestää vain joku 20-40 tuntia. Toki, siinä vaiheessa jos tajuaa myydä kun takuta on vielä jäljellä (yleensä tarkoittaa ostajalle että se toimii) niin voi saada alta puolet sen hinnasta takaisin.

[ 7 viestiä | ]