:) :)
For Baskins For Baskins
@Gayway @Gayway
Kuuma puhelin Kuuma puhelin
Kissabussi cosplay Kissabussi cosplay
mämmi mämmi
käynnistinpakkaus käynnistinpakkaus
Angelina Jolie Angelina Jolie
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
kot kot
ylvästä ylvästä
Väyrynen Väyrynen
Russian special forces Russian special forces
Questi Questi
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
persnaama persnaama
Kuvaotokset #26 Kuvaotokset #26
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Wheee! Wheee!
Nätti likka Nätti likka
akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot
wtf!? wtf!?
Scorpy Scorpy
Kaapo Kaapo
 693 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 18:52:24
[ + 3 | ]

Pöystti apu apustus

[72384] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1011x1402] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)  · 

kyösti pöysti

 · 

pasila

(28)
07.08.2024 18:46:58 | 18:48:22
#639986 [+-] Piilota Suosittele

>>639981
Mhm oli vissiin hyvä? Mä näin se Peer güntin, sekä oli hienoa nähdä kun suurin osa yleisöstä yli 30 ja järjestyshäiriöitä ei näkyny yhtään. Vaikka oli jonoa baaribussile ni jengi osas jonottaa tehdä sen jonoletkan kenenkään opastamatta tai näyttämättä. Just sellanen keikka miten pitäiski olla, sit oli grilliliha myyntikebab erikseen ja muutkin järjestelyt ihan ok. Siel oli järkkäreillä tosi helppo päivä ku jengi osas käyttäytyä

[ 6 viestiä | ]