Hypnoottista Hypnoottista
elä vejä elä vejä
Korkki pois Korkki pois
Vitseilleen omistautunut isä Vitseilleen omistautunut isä
Kukkaketo Kukkaketo
Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti
Sikari-sakari Sikari-sakari
Kruununjalokivet Kruununjalokivet
Meksikon ninja Meksikon ninja
ratsastaja ratsastaja
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
Luolasto miitti Luolasto miitti
kissa ja koira kissa ja koira
Akkuun virtaa Akkuun virtaa
Arska ja Paavi Arska ja Paavi
Donald Duck & Chip and Dale - GIANT REDWOOD (reupload) Donald Duck & Chip and Dale - GIANT REDWOOD (reupload)
Kaliforniamies taas vauhdissa Kaliforniamies taas vauhdissa
cat.exe error cat.exe error
Kermit ei voi hyvin Kermit ei voi hyvin
Venyyytys Venyyytys
elämäm kalustaja elämäm kalustaja
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Mlem Mlem
*rits* *rits*
 908 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.74 MB, 1 tiedosto, 20.07.2024 22:14:16
[ + 2 | ]
👑 Katsotuin 20.07.2024.

Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max

[71998] [tiedosto.mp4] [5.74 MB] [460x816] [75.70s] [] []

neekeri

(1399)

läski

(489)

lihava

(60)

lapsi

(252)
20.07.2024 22:20:40
#636133 [+3] Piilota Suosittele

Tämä on seurausta, kun neekereille annetaan ruokaa puoli ilmaiseksi.
Todennäköisesti äiti on samaa kaliberia ja isä bodaa huippukuntoon itseään vankilassa.

20.07.2024 23:15:27
#636168 [+2] Piilota Suosittele

>>636133
vankilassa

😂

Nykyään ruoka on niin halpaa, että köyhällä on varaa olla läski tupakoija juoppo, paitsi Suomessa vain läski ellei keitä kiljua kuten @läskimummo.

20.07.2024 23:16:55
#636169 [+1] Piilota Suosittele

Niin joo, vankilassa. Ei ihme. CNN:n faktantarkistuksessa 16,5% tummaihoisista neekerijenkeistä on ollut joskus vankilassa, latinoista en muista, ja valkoisista 2,5%. Rasismia?

20.07.2024 23:50:16
#636184 [+-] Piilota Suosittele

Tähän taisin facessa joskus törmätä. Siellä joku piti tiukkaa ääntä tuosta lihavuudesta,
että kuulemma jonkun hoidon takia syötetty steroidia/testoa tai jotakin
vastaavaa, mikä rupesi aiheuttamaan lihomista.

Toisaalta, kyllä siellä aika moni vastaprotestoi, että oliskohan
kuitenkin ollut pohjalla jo vähän valmiiksi ja miksi sitten
ei puututtu ruokavalioon ja liikuntaa lisätty, kun lihominen
rupesi näkymään selvästi.
vaan piti päästää lapsi tuollaiseen kuntoon, että ei raukka portaita
pääse ylös...

25.06.2025 18:51:31
#703824 [+-] Piilota Suosittele

Kaloreita vähemmäksi, niin paino väkisinkin putoaa. Kuluta enemmän kuin saat -> laihdut. Ja sama toisinpäin.

[ 10 viestiä | ]