Potkupalloa Potkupalloa
Känni-ilta Känni-ilta
Wir müssen das gras ausrotten Wir müssen das gras ausrotten
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Kummeli Kummeli
Meno vakaa Meno vakaa
Elokapina Elokapina
U mad U mad
jäädytetty tuli jäädytetty tuli
Penismestari Penismestari
postaan idolini postaan idolini
Muurahaiset tulee Muurahaiset tulee
Mareja Mareja
Totuus Totuus
Cock pärs Cock pärs
Hyvät. Hyvät.
new boy friend new boy friend
Kyberneukkula Kyberneukkula
Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria
Manlet Putler Manlet Putler
Sharp dressed man Sharp dressed man
Minä seuraan :3 Minä seuraan :3
Herra c Herra c
Maailmanlopun Gondola Maailmanlopun Gondola
 968 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.07.2024 17:01:55
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 13.07.2024.

Rajalaki Puolassa

[71812] [rajalaki_puolassa.jpg] [0.1 MB] [600x573] [] []
rajalaki_puolassa.jpg

based

(7)  · 

puola

(59)  · 

neekerit

(111)
13.07.2024 23:29:16 | 00:49:14
#634491 [+4] Piilota Suosittele

Siinäkohtaa, kun saavat lyädä kovia lippaaseen, niin ei muuten
tulla näkemään ihan hirveästi enää noita kivillä heittelijöitä
rajan pinnassa.
Toisaalta olishan se aika jekku, jos kukaan ei muistas kertoa noille
tunkeutujille sitä, että jos aita tönitään nurin
niin tuli on vapaa.

Edit:
Koko paskassa on vain se huonopuoli, että vaikea uskoa, että tuo porukka palaa
kotiaan vaan niitä ruvetaan todennäköisesti työntämään sitten liettuaan,latviaan,viroon ja meillekkin.

Vaikka se ns. rajalaki saatiinkin viimein leivottua, niin vaikea kuvitella, että
sillä on mitään virkaa jos tuollainen puolan rajalla oleva lauma ajetaan väkisin tänne.

15.07.2024 15:55:56
#634981 [+-] Piilota Suosittele

>>634491
ja ihan yhtä lailla tämä kertoo siitä että puolassa ei pelleillä kiinan ja valkovenäjän rajalla käytävien harjotusten kanssa. mutta suoraan sanottuna päätös on helvetin pelottava mahdollisine jatkumoineen. tällä kovistelun tiellä ei ole kuin kaksi suuntaa ja yksi päätepysäkki, täysi mähinä. me mennään sinne asti jos ollaan mennäkseen, mutta sieltä ei ole muuta tietä kuin takaisin kohti rauhaa.

ja välistä tuntuu ettei kukaan halua kulkea kohti rauhaa. kukahan siitäkin sitten hyötyy?

15.07.2024 16:02:20
#634986 [+-] Piilota Suosittele

>>634981
on vain ajan kysymys milloin nato ja ryssät vertailee kikkeleitään tantereella. veikkaan aloituspaikaksi juurikin puolan ja valko-venäjän raja-aluetta. toivottavasti on vain pieni konflikti.

[ 8 viestiä | ]