Juon kahvia vain kun muut juo, aina ei viitsi keitättää vettä ja kunnon teen tekeminen ja juominen on paljon pidempi prosessi kuin simppeli-peasantkahvitauko :p
Olinkin vain jalomielinen voitossani. Huhut valloituksesta olivat ennenaikaisia, koska jätit oleellisen kuvan ulkopuolelle. Mutta historia muistaa vain mediat eikä kommenttiosion... ;__;
[
19 viestiä
|
]
⭰
Jos vähän maistan...
Ihana nainen
Ideaali vartalo
Ihana nainen
ihana nainen
hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD