Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä
N. 2012-2013 tehty strippi N. 2012-2013 tehty strippi
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
Put In Put In
Matkalla puluparan disseihin ♥ Matkalla puluparan disseihin ♥
Hermanni Hermanni
herrasmies herrasmies
Kemistikissa Kemistikissa
Ace of spades Ace of spades
Amerikan poliisit Amerikan poliisit
Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen
Muutama webm 22 Muutama webm 22
Onnen salaisuus Onnen salaisuus
valve valve
äijä äijä
Pe-La-Su Pe-La-Su
Mene paskaan :) Mene paskaan :)
Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta
pyllyilyä pyllyilyä
Flossaus Flossaus
Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan Arttu wiskari on alkanut tupakoimaan
seksi pillu,, seksi pillu,,
Spurdo tyty Spurdo tyty
jesilmero jesilmero
 760 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto, 27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]