Ihana nainen Ihana nainen
pahin rangaistus? pahin rangaistus?
solet munny solet munny
kissat on nestemäisiä kissat on nestemäisiä
pyörii pyörii
näin saalistetaan anime gf näin saalistetaan anime gf
Omaa kivaa Omaa kivaa
tuu sänkyyn jo tuu sänkyyn jo
nyt selvitetään tää tässä nyt selvitetään tää tässä
Jokeri Jokeri
Hyvää hot dogia Hyvää hot dogia
tööttää jos tykkäät tööttää jos tykkäät
väsynyt kummitus väsynyt kummitus
Transformers Transformers
muori oikasee nyt muori oikasee nyt
Ragebait Ragebait
Joulukalenteri luukku 7 Joulukalenteri luukku 7
Luukku 3. Luukku 3.
Kaunotar ja Hirviö maistraatissa Kaunotar ja Hirviö maistraatissa
smol smol
Demonien lahtausta Demonien lahtausta
drinkki-apu drinkki-apu
cocaine cocaine
iiris suomela iiris suomela
 790 näyttökertaa, 6 viestiä, 27.53 MB, 1 tiedosto, 24.06.2024 18:38:13
[ + 1 | ]

Nyt lähti rähisijä

[71424] [8b48b97f122f59cf.mp4] [27.53 MB] [540x960] [41.56s] [] []

puola

(59)  · 

poliisi

(330)
24.06.2024 19:31:50 | 19:32:03
#629931 [+1] Piilota Suosittele

"Mä en ymmärrä saksaa ku pari sanaa, en tajua teksteistä. Mutta, periaatteessa tilanne voi olla sama jos Suomessa vaikkapa pakolaisten (olkoot vaikka Ukrainasta) hengellinen/uskonnollinen tapahtuma mihin suomi-juntit menee heiluttamaan suomenlippuja ni ei sitä katsottais hyvällä. Eli pitäs tietää missä tapahtumassa noi oli ja mitä tos sanotaan?"

24.06.2024 19:59:34
#629940 [+2] Piilota Suosittele

HYVÄ! Kulipäitä turpaan siinä missä vassareitakin, mutta jättäkää arvokas "rasistinen" 6.11. -kulkue rauhaan.

[ 6 viestiä | ]