Kuvaotokset #32 Kuvaotokset #32
Kyntäisin Kyntäisin
ipan koekeittiössä part.1 ipan koekeittiössä part.1
Norma Jeane Baker Norma Jeane Baker
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
made in finland made in finland
Code Name Diablo - traileri Code Name Diablo - traileri
Soita paranoid Soita paranoid
Isän elämää Isän elämää
Zanuff The Butcher 3/3 Zanuff The Butcher 3/3
Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan Suuri virhe vaatii suuren korjaussarjan
Idyllistä Idyllistä
Puhveli viettelee sua Puhveli viettelee sua
Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi
hyvä mainos hyvä mainos
Right Right
autismia autismia
vaavi vaavi
Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle Kattokaa ny jumalauta mitä toi teki mun koneelle
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
Näätsä, siel me ollaan! Näätsä, siel me ollaan!
Trunppi Trunppi
Das ist fein Das ist fein
Muutama webm 2 Muutama webm 2
 784 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.14 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 10:41:27
[ + 2 | ]

Burrito

[70996] [tiedosto.mp4] [3.14 MB] [480x854] [14.43s] [] []

burrito

(10)  · 

tortilla

(20)  · 

taittelu

 · 

taitos

 · 

tex mex

 · 

paskapökäle

08.06.2024 14:52:31
#625550 [+4] Piilota Suosittele

Itsehän lähden siitä, että täytteitä pitää tulla niin paljon, että taittelu on mahdottomuus.
Se koitetaan lyödä kaksinkerroin, joka ei oikein sekään onnistu paitsi kun laitetaan vielä lätyn "päälle päälle" salsaa, juustokastiketta, srirachaa, habanerokastiketta ja majoneesia.

Sitten syödään haarukalla ja veitsellä ja aina jokaisella veitsen näyttämisellä tavaraa pursuaa oikealta reunasta (ehdottomasti aina oikealta reunasta) perkuleesti lätystä sivuun.

Kaikki muu on huijausta.

08.06.2024 15:20:52 | 15:21:14
#625555 [+2] Piilota Suosittele

>>625554

Ei. Ei niitä turhia lättyjä pupelleta. Eli...

Syön yleensä vain yhden.

Jos on kauhea huuto vieressä tunkiessa lihaa siihen yhteen, niin silloin ehkä tulee syötyä kaksi. Jolloin se jälkimmäinen on pelkistetty ja sieltä jätetään muun muassa heinät pois panostaen lihaan, kastikkeisiin ja mausteisiin.

08.06.2024 22:30:29
#625652 [+1] Piilota Suosittele

@nakuankka voi sit pitää turpansa kii, ei saatana en kerenny.

Kun @hapsi_ tekee tortillan, no se paskoo seuraavan päivän, mutta se tekee sen niin päin vittua, eli täysin oikein, että sitä on mahdoton syödä näyttämättä kehitysvammaiselta vauvalta kuten Mafia-Burgerin Maxi-Burgeria.

[ 6 viestiä | ]