jima careyn syntymä jima careyn syntymä
heiluri :3 heiluri :3
Judyn ura on ohi. Judyn ura on ohi.
mielenosoitusta :3 mielenosoitusta :3
Tietoa tampereesta Tietoa tampereesta
Patvinsuo Patvinsuo
Pieru Pieru
Kehitysmaa Kehitysmaa
Mitä mummot syövät? Mitä mummot syövät?
Vaihtelu virkistäisi >:3 Vaihtelu virkistäisi >:3
Super hitters Super hitters
sen pitää lähteä irti sen pitää lähteä irti
God hates australia God hates australia
hot dog hot dog
Benis Benis
Antifa Antifa
Huhu, mikä vääryys!!!! Huhu, mikä vääryys!!!!
Ping pong Ping pong
Kiperät tilanteet Kiperät tilanteet
asian blowjob asian blowjob
tuli väsy :3 tuli väsy :3
Homoa? Mukana. Homoa? Mukana.
Luolasto: the game Luolasto: the game
Ajastettu ruokinta Ajastettu ruokinta
 784 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.14 MB, 1 tiedosto, 08.06.2024 10:41:27
[ + 2 | ]

Burrito

[70996] [tiedosto.mp4] [3.14 MB] [480x854] [14.43s] [] []

burrito

(10)  · 

tortilla

(20)  · 

taittelu

 · 

taitos

 · 

tex mex

 · 

paskapökäle

08.06.2024 14:52:31
#625550 [+4] Piilota Suosittele

Itsehän lähden siitä, että täytteitä pitää tulla niin paljon, että taittelu on mahdottomuus.
Se koitetaan lyödä kaksinkerroin, joka ei oikein sekään onnistu paitsi kun laitetaan vielä lätyn "päälle päälle" salsaa, juustokastiketta, srirachaa, habanerokastiketta ja majoneesia.

Sitten syödään haarukalla ja veitsellä ja aina jokaisella veitsen näyttämisellä tavaraa pursuaa oikealta reunasta (ehdottomasti aina oikealta reunasta) perkuleesti lätystä sivuun.

Kaikki muu on huijausta.

08.06.2024 15:20:52 | 15:21:14
#625555 [+2] Piilota Suosittele

>>625554

Ei. Ei niitä turhia lättyjä pupelleta. Eli...

Syön yleensä vain yhden.

Jos on kauhea huuto vieressä tunkiessa lihaa siihen yhteen, niin silloin ehkä tulee syötyä kaksi. Jolloin se jälkimmäinen on pelkistetty ja sieltä jätetään muun muassa heinät pois panostaen lihaan, kastikkeisiin ja mausteisiin.

08.06.2024 22:30:29
#625652 [+1] Piilota Suosittele

@nakuankka voi sit pitää turpansa kii, ei saatana en kerenny.

Kun @hapsi_ tekee tortillan, no se paskoo seuraavan päivän, mutta se tekee sen niin päin vittua, eli täysin oikein, että sitä on mahdoton syödä näyttämättä kehitysvammaiselta vauvalta kuten Mafia-Burgerin Maxi-Burgeria.

[ 6 viestiä | ]