Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia Osmo jätti Tuulian pappatunturin takia
Juhannustaika Juhannustaika
Ammatinvaihto Ammatinvaihto
Rumpalina E, Suomen laiskin mies Rumpalina E, Suomen laiskin mies
Elokapina-chan best owo -Halla-aho Elokapina-chan best owo -Halla-aho
Sote maaliin 👍 Sote maaliin 👍
Vasemmiston päämäärät. Vasemmiston päämäärät.
Monumentti Monumentti
Esko Nikkari Esko Nikkari
Kuin neljä marjaa Kuin neljä marjaa
Merkkipäivä, 30 vuotta peleä Merkkipäivä, 30 vuotta peleä
Apu vierailee kaupassa Apu vierailee kaupassa
Körs-överi Groundis & Bothead Körs-överi Groundis & Bothead
Heavyech Heavyech
Jäätelö Jäätelö
Bernard w2 Bernard w2
Hyi saatana Hyi saatana
ehstyler ehstyler
Opetusvideo Opetusvideo
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
rokotusvastaiset rokotusvastaiset
suomalainen korruptio suomalainen korruptio
Kun et erota säätä ilmastonmuutoksesta 🤦‍♂️ Kun et erota säätä ilmastonmuutoksesta 🤦‍♂️
Glingon Style Glingon Style
 834 näyttökertaa, 23 viestiä, 13.38 MB, 1 tiedosto, 04.06.2024 11:09:49
[ + 7 - | ]
👑 Plussatuin 04.06.2024.

Lapsuus

[70917] [tiedosto.mp4] [13.38 MB] [720x1280] [60.88s] [] []

04.06.2024 12:47:10
#624706 [+1] Piilota Suosittele

>>624695
Mä muistan ku pringlesit tuli ni mul oli sellanen purkki mihi olin laittanu kaikki 10 penniset ja ostin niillä purki pringlesei :D Kassa akka katto naama vähä norsuvitulla.

04.06.2024 13:06:26 | 13:06:47
#624712 [+-] Piilota Suosittele

>>624706
No ei se purkki täys voinu olla ku mä tein samat 5 ja 10 -senttisillä 2014 ja ostin kaks lavaa kaljaa. Myyjä sano ettei tää mikään pankki ole saatana!

Ei kai se kieltäytyäkään voi?

05.06.2024 00:46:37 | 00:48:46
#624874 [+-] Piilota Suosittele

>>624706
Pringlesit rantautui Suomeen 1999 Ouluun ja siitä kesti useamman vuoden ennen kuin ne olivat lähikaupoissa.
Euroon käteisenä siirryttiin 2002.
Eli joko olet oululainen, muistat väärin tai mitä todennäköisimmin kerrot kavereiden legendoja ominasi.

05.06.2024 07:54:12
#624891 [+1] Piilota Suosittele

>>624874
Kylläpäs se spurgu on vihanen :D Eiks sun pitäny olla töissä? Ja ei, juttu ei ole legendaa. Tiesitkö muuten kusenpolttama juoppo että 2002 ja myöhemmin on voinut maksaa markoilla ja penneillä vaikka eurot tuli liikkeelle? Esim. säästössä olleita 10 pennisiä joista haluaa eroon koska ne muuttuvat muuten arvottomiksi? No eipä ilmeisesti tienny mutta nyt tietää :D

05.06.2024 09:10:11 | 09:10:40
#624892 [+-] Piilota Suosittele

>>624891
Mistä päättelit, että olisin vihainen?
Kokeile vastaisuudessa lukea nämä kommentit vaikka Arvi Lindin äänellä, eikä huutamalla.

Ai niin. Duunissa ollaan, mutta nyt on kahvipaussi.

06.06.2024 01:26:44
#625017 [+-] Piilota Suosittele

Jottain tämmöstä se saatto olla. En muista enää tarkasti ku oli niin kova meno päällä. Nääs ku siihen aikaan pervitiiniä sai vielä apteekeista ilman reseptiä.

[ 23 viestiä | ]