Joulukuusessa :3 Joulukuusessa :3
Hihii, köyhät! Hihii, köyhät!
se on varmaan 200€ pata se on varmaan 200€ pata
Jossu ja Jeesus Jossu ja Jeesus
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
hyvvää jouluu hyvvää jouluu
paint-joulukalenteri luukku 19 paint-joulukalenteri luukku 19
Yksinäinen runkkari Yksinäinen runkkari
Rakasti Rakasti
aijai aijai
Tissit Tissit
Apu Moe Apu Moe
Ihminen Ihminen
Huhtasaarella on asiaa Huhtasaarella on asiaa
Kehitysapu Kehitysapu
uskonto vs tiede uskonto vs tiede
Purr purr >:3 Purr purr >:3
Kissojen metkuja :3 Kissojen metkuja :3
Kissojen kauhutarina Kissojen kauhutarina
Aito kapitalisti Aito kapitalisti
Vihreä arvopohja Vihreä arvopohja
Edelleen mielenkiintoista Edelleen mielenkiintoista
Cyberpunk Cyberpunk
Säikyttelyä Säikyttelyä
 677 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.58 MB, 1 tiedosto, 31.05.2024 16:14:33
[ + 1 | ]

Perjantain saalis

[70833] [1000024136.jpg] [3.58 MB] [3000x4000] [] []
1000024136.jpg

leipäjono

(11)  · 

safka

(16)  · 

ruoka

(404)  · 

kela

(105)  · 

sossu

(17)  · 

vero

(31)  · 

riku

(22)  · 

herkku

(69)
31.05.2024 17:22:07 | 17:23:30
#623748 [+1] Piilota Suosittele

>>623745
Periaatteessa kyllä, vaikka onkin aivan eri maakunnassa ja lahjoitukset tekee paikalliset toimijat, mutta näin saadaan juhlanekrulle syötävää ja mikäs siinä. Minulle on aivan sama pistääkö kelamassinsa kaljaan ja tupakkaan, koska näin hän tietämättään pistää kuntansa antamat massit takaisin valtiolle ja takaisin tänne etelään, kun itse vain syö paikallisten veröäyrejä.

Eli huutista Lapin sossurotille.

[ 6 viestiä | ]