kuvakommentti kuvakommentti
Venäläinen herrasmies Venäläinen herrasmies
Kapteeni NN vs Saunalahti Kapteeni NN vs Saunalahti
Liuta kuvakommentteja 1 Liuta kuvakommentteja 1
Existential Macbook Existential Macbook
vakavaa liiketoimintaa vakavaa liiketoimintaa
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
Punapää Punapää
kuvakommentti kuvakommentti
Lääke ADHD:een Lääke ADHD:een
Wanka Wanka
Jälkikiristys Jälkikiristys
Puh-Karhu Puh-Karhu
Hotline Mämmi Hotline Mämmi
Ilmastomuutos EI ole uskonasia! Ilmastomuutos EI ole uskonasia!
Tajunnanvievää kauhua Tajunnanvievää kauhua
Pohdin jalkaani Pohdin jalkaani
talvi tulee! talvi tulee!
me gusta me gusta
Joan Jett - I hate myself for loving Naurunappula Joan Jett - I hate myself for loving Naurunappula
Eva Longoria ilmeilee Eva Longoria ilmeilee
aavikkosammakko aavikkosammakko
Pöllömpi juttu Pöllömpi juttu
This is not okay This is not okay
 803 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto, 18.05.2024 09:52:56
[ + 1 | ]

Keimon oikea vaimo

[70614] [0.png] [1.43 MB] [1344x896] [] []
0.png

nainen

(2353)  · 

roskis

(38)  · 

syö paskaa

22.05.2024 21:37:35
#622417 [+-] Piilota Suosittele

>>622409
En tiä. Kävin mä joskus lähikaupan roskiksella kerran pari viikossa ja parhaat löydöt oli jäätyneet jugurtit. Sit siihen tuli lukollinen katos ja mun dyykkauskokeilut loppu siihen.

22.05.2024 22:30:04
#622437 [+-] Piilota Suosittele

>>622428
Nyt mä muuten ehkä tiän mistä sulla on jääny tollanen mielikuva. Kerroin joskus kuinka entisen siwan pomomies jakoi iltaisin köyhille pulsuille ruokaa takaovelta ettei niiden tarvinnu kerätä niitä roskista.
Sitten se sai siitä varotuksen ja sinne tuli lukolliset roskikset nii se unohti aina lukita ne että pulit sai ruokansa ja lopulta se sai potkut.
Silloin tosiaan on tullut haettua sieltä ruokaa mutta annoin kaikki kaverille jonka kans niitä hain, mulla oli himassa täyspalvelu.

28.05.2024 21:43:33
#623227 [+-] Piilota Suosittele

>>622437
Markkinavoimat toimivat näin, kapitalismi. Jos jaetaan ilmasiks niin kukaan ei osta -30% ja -50% tarrat oli loistava keksintö. Vielä -75% vaikka kalalle joka on pakko valmistaa sinä iltana tai menee lähes varmasti pilalle.

Niillä on kyllä varoajat että huoletta jääkaappiin vaan pariksi päiväksi.

[ 9 viestiä | ]