husu hussein valehtelee husu hussein valehtelee
nyt saa rakentaa nyt saa rakentaa
ei saatana ei saatana
Hodari kaikilla mausteilla Hodari kaikilla mausteilla
pyllyn paras pyllyn paras
Upi sai pillua Upi sai pillua
mitäs täällä tapahtuu mitäs täällä tapahtuu
Tissit Tissit
motivaatio motivaatio
niinpä niinpä
Herttainen mummeli Herttainen mummeli
DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi
vihreä helsinki vihreä helsinki
scoopydoo raiskattu scoopydoo raiskattu
Nyt on ihminen välissä Nyt on ihminen välissä
Kaikilla mausteilla Kaikilla mausteilla
MAD SKILLZ BRO MAD SKILLZ BRO
kiistaton fakta kiistaton fakta
Sam on oikeassa Sam on oikeassa
vois hikoiluttaa vois hikoiluttaa
Metsäretkellä Metsäretkellä
zoe holloway zoe holloway
simulaatio simulaatio
sinne meni sinne meni
 926 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 03.05.2024 09:39:31
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 03.05.2024.

Kun 90% pilaa kaikkien maineen

[70305] [FB_IMG_1714718288373.jpg] [0.09 MB] [720x881] [] []
FB_IMG_1714718288373.jpg

03.05.2024 23:16:01
#618297 [+2] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme ääriajattelua jota toiset ryhmät jo toteuttavat, siihen kuuluu pakostakin muutama idiootti kuten Ano


Ei Führerin aikana olisi tällaista sallittu.

04.05.2024 19:03:59
#618518 [+-] Piilota Suosittele

kyllä minun mielestä paska on vain paskaa. Politiikkaan mahtuu näitä sankareita joka lähtöön. pointtina on se että puolue kuin puolue toteaisi että joo vituiksi meni ja nää tapaukset vittuun tai sitten jotain anteeksipyyntöjä ja eleitä että asiat paranisi ja sais samalla parantua. Tää toimii draamanhakuisilla ihmisillä puolustaa "omiaan" ja haukkua vastatiimin mokia. Omasta mielestä politiikka alkaa jo muistuttamaan urheilulajia: Leukalihasten liikuttelukisat. Oli sitten ministerin vehnäjauho skabat tai pyssyt riehuu. Aina voi tehdä tilaston tapaista paskaa kaikesta tästä. Joku puolue vetää muutaman isomman virheen ja siitä otetaan ilo irti. Sitten on taas puolue jossa määrä korvaa laadun, eli enemmän rikosjuttuja. Ongelma on vaan että vituiks män ja vastapuolesta koitetaan keksiä kaikki ilo irti vasta argumentti, jolla sit tykitellää menemään. Tästä toki saa lehteen hyvät jutut idiooteille luettavaksi ja dramatiikan himot tyydytettyä. Pitääkö sen pään vaan olla niin syvällä perseessä että on mukava valittaa ja runkata tämän poliittisen sirkuksen takia että saa edes, joskus eläessä väitellä ja tuntea olevansa elossa kun tuntee vähän tappelun fiilistä?

[ 13 viestiä | ]